Klacht Samsung Electronics: Geblokkeerde telefoon

nietnodigdenkik

Gister middag na een software update is mijn telefoon opnieuw opgestart, nadat ik mijn inlog code zoals altijd juist heb ingevuld kreeg ik direct de melding dat de telefoon vergrendeld is voor 24 uur.

Daarop heb ik besloten om contact met jullie op te nemen via de klantenservice online. Na aanleiding van dat ben ik samen met jullie collega door verschillende stappen gegaan, helaas mocht gen van deze daar bij helpen. Op verzoek van jullie collega ben ik naar een servicepoint gegaan in Breda, deze konden de telefoon niet herstarten in fabrieksinstellingen waarop ze de telefoon open hebben geschroefd. Helaas troffen ze daar de volgende problemen bij aan:
• Meerdere kapot gedraaide schroeven
• Vinger afdrukken op verschillende delen
• Vocht in de telefoon
De telefoon is in het verleden 2x op geweest voor reparatie bij Dynafix.
1. Vervangen van het lcd scherm kosten: 165 euro
2. Vervangen camera: garantie
De eerste keer ben ik de telefoon voor ruim 1,5 maand kwijt geweest reden onbekend. Er was daarbij ook geen contact te krijgen bij Dynafix.
De 2e keer is deze ruim 2 weken weg geweest en is deze achteraf ook nog afgeleverd bij de buren wat niet zou mogen.
De problemen in de telefoon moeten dus gekomen zijn van de reparaties, aangezien deze nooit door een andere partij is opengehaald dan Dynafix. Jullie collega’s in de winkel bevestigde ook dat dit vaker gebeurt bij Dynafix. Deze hebben mij daarom verwezen naar jullie om dit voor te leggen.
Voordat ik opnieuw met jullie contact op nam heb ik gewacht tot de 24 uur voorbij zijn gegaan in de hoop dat ik er alsnog in kon. Maar tevergeefs. Ik heb 1 maal mijn code in kunnen voeren tevens weer juist, maar deze is meteen weer geblokkeerd.

• Meerdere kapot gedraaide schroeven
• Vinger afdrukken op verschillende delen
• Vocht in de telefoon
De telefoon is in het verleden 2x op geweest voor reparatie bij Dynafix.
1. Vervangen van het lcd scherm kosten: 165 euro
2. Vervangen camera: garantie

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?