Opgelost door Samsung Electronics: gebroken achterkant behuizing van Samsung laptop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101891
Gebruiker
A. Cihat Cakici
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijne heren,
Ik heb in juni 2013 voor mijn studie journalistiek een laptop van Samsung gekocht. Een paar maanden geleden is achter het scherm de behuizing van het schermscharnier gebarsten. Nu is het inmiddels helemaal afgebroken. Dit is echter gebeurt zonder de laptop te laten vallen, wild of onbehoorlijk gebruik. Ik vind dat het voor zo'n goed merk niet zo gebruikelijk, dat in zo'n korte tijd haast de hele laptop afbrokkelt.

De oplossing

Aangezien mijn laptop hard nodig en onmisbaar is voor mijn studie, graag een snelle oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    A. Cihat Cakici
    Datum
    ik heb samsung gebeld.
    Voor een beoordeling of dit onkundige gebruiksslijtage was of niet,hebben wij onze laptop naar Samsung gestuurd..
    Binnen paar dagen was heel goed gerepareerd en netjes terug gestuurd.
    ik vind dat Samsung hiervoor een pluim verdien.heel goede service..mvgrt cihat cakici

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Cihat Cakici
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen