Opgelost door Samsung Electronics: gebroken achterkant behuizing van Samsung laptop

Mijne heren,
Ik heb in juni 2013 voor mijn studie journalistiek een laptop van Samsung gekocht. Een paar maanden geleden is achter het scherm de behuizing van het schermscharnier gebarsten. Nu is het inmiddels helemaal afgebroken. Dit is echter gebeurt zonder de laptop te laten vallen, wild of onbehoorlijk gebruik. Ik vind dat het voor zo'n goed merk niet zo gebruikelijk, dat in zo'n korte tijd haast de hele laptop afbrokkelt.

Aangezien mijn laptop hard nodig en onmisbaar is voor mijn studie, graag een snelle oplossing.

ik heb samsung gebeld.
    Voor een beoordeling of dit onkundige gebruiksslijtage was of niet,hebben wij onze laptop naar Samsung gestuurd..
    Binnen paar dagen was heel goed gerepareerd en netjes terug gestuurd.
    ik vind dat Samsung hiervoor een pluim verdien.heel goede service..mvgrt cihat cakici

A. Cihat Cakici

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?