Klacht Samsung Electronics: gebroken scherm

# 19879
freek

ook ik hoor sinds vandaag bij de clunb vsan de Samsung S3 bezitters met een gebroken scherm
ik wil zojuist mijn S3 uit de cover halen om hem in mijn auto houder te plaatsen en terwijl ik dat doe knapt spontaan mijn schem midden dwars over het troestel ,ik baal behoorlijk en na alle negatieven ervaringen hier denk ik dat ik hem ook niet naar Samsung ter reparative hoef te brengen ,ik denk erover na om hem daarom toch maar bij een gsm winkeltje hier in de buurt te brengen dan kun je erop wachten en scheelt toch in de kosten die Samsung volgens enkel reacties die ik hier lees.
ik vind het schandalig hoe Samsung met deze klacht omgaat ,en ik was toch echt een Samsung fam ik bezit vele Samsung apparaten maar dit is toch wel het laatste .

nieuw toestel

Samsung Electronics Benelux
    Beste Freek,Wij kunnen enkel adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden. Het reparatiecentrum zal beoordelen hoe de klacht is ontstaan.Rekesh
    freek
    dat klopt dat zegt u tegen iedereen die deze klacht bij u meld ,en iedereen is dan meteen geld kwijt aan onderzoeks kosten en verder moet iedereen rond de 200 euro betalen want Samsung maakt iedereen die deze klacht heeft uit voor leugennaar het ligt nooit aan Samsung maar al de mensen die de klacht hebben van een gebroken scherm hebben volgens Samsung hun gsm laten vallen . Samsung moet zich schamen om zo met hun klanten om te gaan ,en u moet u schamen om mensen zo te behandelen
    freek
    gek he dat er zoveel klachten zijn en dat het nooit de schuld van Samsung kan zijn , ik stuur mijn s3 niet op ,het heeft geen zin als ik dezelfde reactie krijg die ook de andere hebben gehad ,je bent namelijk je gsm een tijd kwijt en je weet jullie oplossing al van te voren ,wij liegen volgens Samsung .ook mijn klacht gaat naar kassa in de hoop dat ze jullie eens echt aanpakken ,en jullie eens toegeven wat een waardeloos prul jullie geleverd hebben voor veel geld . nooit meer SAMSUNG

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?