Klacht Samsung Electronics: GEEN 400,- CASHBACK GEHAD TOT OP HEDEN: KLACHT SAMSUNG ELECTRONICS BENELUX

Niels

Per aangetekende brief van 17 okt 2013 alle gevraagde formulieren ingestuurd naar:
TV SMART MAN Promotie
Antw.nr: 1075
6200 VB Maastricht

Dit hoort binnen 6 tot 8 weken gedaan te worden.

Echter tot op heden nog niks terug gezien van mijn 400 euro.

Gaarne zo spoedig mogelijk de 400 te storten op het gewenste rek nummer in de aangetekende brief.

Geachte heer van Dienst,
    Op uw verzoek hebben wij contact gehad met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn op 24 oktober 2013 verwerkt en tevens ook goedgekeurd. Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.
    Wij streven het bedrag binnen de gestelde actievoorwaarden over te maken.
    Wij vragen u hiervoor om wat geduld.
    Alvast bedankt,
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Niels
    Beste Imran,Bedankt voor je reactie, Ik hoop dat jullie het geld deze week nog op mijn rekening kunnen storten aangezien het a.s. donderdag 8 weken geleden is. Alvast bedankt.
    Geachte heer van Dienst,
    Wij streven ernaar het bedrag binnen de termijn van 6 tot 8 weken aan te houden zoals in de actievoorwaarden word aangegeven.
    Wij gaan ervan uit dat u het bedrag binnenkort op uw rekening heeft staan. Mocht dit wat langer duren dan vragen wij u hiervoor om nog wat geduld.
    Alvast bedankt
    Niels
    Tot op heden nog steeds mijn geld niet ontvangen. Jullie geven mij nu ter compensatie 5 wedstijden Eredivsie Live ter waarde van 60 euro waar ik werkelijk niks aan heb!!!!
    Dit is dus gewoon 60 euro weggegooid! Ik vind de service van Samsung hier ronduit ondermaats!
    Geachte heer van Dienst,
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u hiermee ondervind.
    Ter compensatie voor de opgelopen vertraging van de cashback hebben wij u de 5 wedstrijden aangeboden.
    Wij vinden het uiterst jammer om terug te lezen dat u hier niet tevreden over bent.
    Vriendelijk verzoeken wij u om hier nog wat geduld voor te hebben en uw bankrekening in de gaten te houden.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?