Opgelost door Samsung Electronics: Geen 50 euro retour van Samsung

Busscher

We hebben eind December een Samsung Tab 3 gekocht en alle gegevens ingevuld voor de cashe back actie van Samsung en opgestuurd. Mijn collega vertelde nog dat ze er geen goede berichten over heeft gehoord, over het uitbetalen dan! Dus heb ik zelf kopieën gemaakt van datgene dat we hebben opgestuurd. En waar we al bang voor waren gebeurde; vandaag gebeld met Samsung waar het geld blijft en het antwoord wat de meeste mensen schijnbaar krijgen; er is hier niets binnengekomen.
Werdt een beetje afgescheept met het antwoord dat ik het niet goed had gedaan, nou echt wel! Zoals ik van zovelen lees op internet ( ZIE TROS RADAR...) zijn ook wij de dupe geworden van deze oplichterij. Hoe mag dit in godsnaam gebeuren?????

50 euro waar we recht op hebben retour!

Geachte mevrouw Busscher,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen. Graag ontvangen wij uw e-mailadres als privé opmerking zodoende kunnen wij dit per e-mail afhandelen. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Busscher
    Beste Jaime,Ik ben heel blij van u te horen.
    Ik weet alleen niet hoe ik een privé opmerking moet geven.
    Dus maar even zo: wilfriedenpetra@hetnet.nlIk hoop z.s.m. van u te horen.Groetjes Petra
    Geachte mevrouw Busscher,
    Wij danken u voor de aanvullende gegevens.
    Echter om ons onderzoek voort te zetten hebben wij nog een aantal gegevens van u nodig, waaronder:
    • Aankoopdatum
    • EAN Code (vind u op de doos, witte sticker).
    • IMEI nummer (Instellingen > Toestel info > Status > IMEI.
    Wij stellen het zeer op prijs als u deze informatie in de Privé opmerking zou willen plaatsen, zodat wij ons onderzoek kunnen voortzetten.
    Alvast bedankt voor uw medewerking en geduld.
    Busscher
    Beste Samsung,Ik heb in mijn vorige bericht ook al aangegeven dat ik niet weet waar ik een prive bericht kan plaatsen. Nu wil ik graag z.s.m. weten waar ik de benodigde gegevens heen kan mailen. Ik wil namelijk zeker weten dat mijn gegevens niet weer "kwijtraken"
    Busscher
    Heb net alle gegevens gemaild naar samsung@consumercare.info en ben benieuwd of er net zo snel wordt gereageerd als op deze site!
    Busscher
    Afgelopen zaterdag een mail gehad van Samsung dat ze het geld alsnog willen betalen. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Kunt u mij vertellen hoelang dat gaat duren? Zodra ik het geld binnen heb zal ik deze klacht afsluiten.
    Geachte mevrouw Busscher,
    Wij danken u voor de aanvullen de informatie die u ons heeft doen toekomen.
    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Aan de hand van de door u opgestuurde gegevens hebben wij een onderzoek gestart en uitgezocht wat er mis is gegaan bij uw aanvraag. Wij hebben vernomen dat er met een serienummer twee keer getracht is deel te nemen aan onze actie, wat uiteraard tegen de actievoorwaarden is.
    Uw gegevens zijn op 08 februari 2014 verwerkt en volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.
    Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt,
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Busscher
    Goedemorgen,Ik wil heel graag weten hoe het nu kan dat de aanvraag nu 2x binnen is gekomen??????? Ik heb nu inderdaad 2x mijn gegevens naar jullie gestuurd, 1x per post en deze is volgens jullie niet aangekomen en 1x per mail. Daarop heb ik een antwoord gehad.
    De originele sticker moest toch naar jullie opgestuurd worden. Of heeft er nu iemand anders geprobeerd om met onze gegevens het geld terug te krijgen?????????
    Geachte mevrouw Busscher,
    Op uw verzoek hebben wij meer informatie opgevraagd bij onze actieafdeling. Zij hebben ons geïnformeerd dat er op uw adres twee keer een aanvraag is geweest met 1 product. Wat hier de reden van is geweest is tot nu toe onduidelijk.
    Een van de twee aanvragen is goedgekeurd op 08 februari 2014, en de cashback die hierbij hoort zal dan ook uitbetaald worden volgens de richtlijnen van de actievoorwaarden die bij deze actie geld. De andere aanvraag is afgekeurd, welke terecht is
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Ik hoop erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.
    Busscher
    Ik ben benieuwd of het geld ook daadwerkelijk wordt uitbetaald. Tot nu toe nog niets ontvangen.

Busscher

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?