Opgelost door Samsung Electronics: geen cash back na aankoop van 3 Samsung producten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18089
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen, ik heb 6 oktober 2012 een 3D tv, een wasmachine en een koelkast van Sansung gekocht en op de tv zou ik 250 euro retour lrijgen via cas back actie.Ik heb het actieformulier ingevuld, de barcode uitgenipt en een kopie van de bon opgestuurd, ruim voor de te verlopen datum van de actie. Nu kan het een paar weken duren voordat het geld gestort is, maar het is nu 27 december en het is nog niet terug gestort. Ik ben teleurgesteld in Samsung!
Met vriendelijke groet,
Marie Louise Niekel

De oplossing

Ik zou graag willen dat het geld van de cash back actiegestort wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste mevrouw Niekel,Voor alle actievragen verwijzen wij u naar de website van onze actieafdeling: helpdesk.acties.nuHier kan u een account aanmaken en u vraag voorleggen. U zal vervolgens zo spoedig mogelijk een reactie ontvangen van onze collega's.Wij wensen u een hele fijne jaarwisseling toe.Rekesh
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Pas na het loggen van de klacht werd het gestort. Als ik niet gereageerd had, weet ik niet of het al zou hebben ontvangen, maar klacht opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?