Klacht Samsung Electronics: Geen cashback na aankoop aktieprodukt Samsung Galaxy TAB 3.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 45026
Gebruiker
Gre
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Na aankoop bij BCC van mij TAB de streepjescode uitgeknipt en samen met het volledig ingevulde formulier opgestuurd naar Samsung. Al vrij snel een mail van Samsung ontvangen dat mijn aanvraag niet gehonoreerd kan worden om de volgende redenen: Het juiste model zou niet aangekocht zijn en er is geen of een onjuiste streepjescode ontvangen. Heb de doos bewaard, hierop staat toch echt een groot rond logo met hierin de tekst 50 euro retour. Was ook volgens de verkoper van BCC een aktieprodukt, sterker nog: Dit type werd aangeraden. Kwam eigenlijk een ander, goedkoper type, kopen. In de verstuurde mail wordt verzocht om de juiste gegevens (streepjescode) op te sturen. Zal lastig worden, de enige code is al verstuurd en al in bezit van Samsung.

Gewenste oplossing

Gewoon de beloofde 50 euro retour, zoals op de doos en op de internetside van Samsung staat vermeld.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Alphen-Slieker,
    Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen.
    Echter is na controle van uw gegevens gebleken dat uw tablet niet een deelnemend product is. Hierover bent u via een e-mail geïnformeerd door onze actieafdeling.
    Om deze reden is deelname aan de actie uitgesloten en komt u niet in aanmerking voor de cashback.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Gre
    Datum
    Mijn tablet was wel een deelnemend product. Stond op jullie site en werd als zodanig verkocht door de BCC. Staat tot slot ook met grote letters op de doos, die ik zoals gezegd, nog in mijn bezit heb. Krijg de indruk dat U aan het einde van 2013 nog even flink wilde verkopen mbv een cashback aktie en de beloofde bedragen vervolgens niet wilt uitkeren. Zo te zien op deze site ben ik niet de enige die er zo over denkt. Wil toch mijn geld, stuur anders mijn klacht naar de Consumentenbond.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Alphen-Slieker,
    Graag zouden wij dit verder willen onderzoeken, hiervoor ontvangen wij graag de SSN code en EAN code van uw smartphone als privé opmerking. U vindt de SSN onder de batterij van uw smartphone en de EAN code bevind zich op de doos. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    Gre
    Datum
    Zijn jullie wel lekker daar? Heb toch duidelijk vermeld dat het om een TABLET gaat en niet om een smartphone. SAMSUNG GALAXY TAB GT-P5210!!!!!!! Heb niet het idee dat er zo enig schot in de zaak komt, heb nu ook de consumentenbond om hulp gevraagd. Ben wel benieuwd naar uw reaktie, neem toch aan dat nota bene Samsung wel het verschil weet tussen een tablet en een smartphone!
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Alphen-Slieker,
    In de actievoorwaarden vind u terug welke EAN codes mee doen aan de actie. Deze vindt u onder andere terug op de verpakking van uw tablet.
    Uw deelname is afgewezen omdat u een tablet heeft gekocht dat niet in de lijst van de EAN codes voorkomt. Hier bent u over geïnformeerd door onze actieafdeling middels een e-mail.
    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de actievoorwaarden op onze website. Daar bevind zich de lijst met alle EAN codes die wel mee doen aan de actie.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    Gre
    Datum
    Mijn tablet deed wel zeker mee aan de aktie. EAN code heb ik (voor de zoveelste keer) niet in mijn bezit, is uitgeknipt en opgestuurd zoals al eerder vermeld. Ook is nu niet meer te zien op de website welke aktiemodellen er toen meededen, bij de huidige aktiemodellen (aktie vanaf 01-01-2014) staat ie inderdaad niet bij, maar dit is een nieuwe aktie. Samsung: jullie zijn een stel boeven, weten dondersgoed dat ik recht heb op de cashback maar mogen het schijnbaar niet uitkeren. Foei!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen