Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Geen cashback na aankoop aktieprodukt Samsung Galaxy TAB 3.
Details
Klacht
Na aankoop bij BCC van mij TAB de streepjescode uitgeknipt en samen met het volledig ingevulde formulier opgestuurd naar Samsung. Al vrij snel een mail van Samsung ontvangen dat mijn aanvraag niet gehonoreerd kan worden om de volgende redenen: Het juiste model zou niet aangekocht zijn en er is geen of een onjuiste streepjescode ontvangen. Heb de doos bewaard, hierop staat toch echt een groot rond logo met hierin de tekst 50 euro retour. Was ook volgens de verkoper van BCC een aktieprodukt, sterker nog: Dit type werd aangeraden. Kwam eigenlijk een ander, goedkoper type, kopen. In de verstuurde mail wordt verzocht om de juiste gegevens (streepjescode) op te sturen. Zal lastig worden, de enige code is al verstuurd en al in bezit van Samsung.Gewenste oplossing
Gewoon de beloofde 50 euro retour, zoals op de doos en op de internetside van Samsung staat vermeld.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.