Klacht Samsung Electronics: Geen cashback niet nakomen afspraken

Klachtnummer
# 522350
Gebruiker
RasKasm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben al sinds december bezig met Samsung voor een cashback actie van de Black Friday deal. Tv gekocht van 4000 euro en zouden binnen 2 weken 500 euro terugkrijgen als je je zou aanmelden. Nou wij dit netjes gedaan. Hele tijd geprobeerd te bereiken maar klantenservice gooit steeds de hoorn op (wat me al opviel dat er Antilliaanse, Surinaamse vrouwen alleen maar opnamen en ze deden alsof ze mij niet begrepen, boeit me niet wat voor afkomst je bent ben zelf ook van buitenlandse afkomst maar waarom iemand op de klantenservice neerzetten die hele tijd zeggen begrijp het niet…)

Eindelijk een medewerker te pakken gekregen medio februari en moest het etiket KNIPPEN van de doos. Het is dat wij in een verbouwing zitten en nog alles in doos hebben. Dus wij etiket knippen en medewerker Chayenne gaf ons een whatsapp nummer waar we konden sturen. Zouden binnen een uur whatsapp terugkrijgen. Het is nu weer 24 uur laten en nog steeds GEEN antwoord op de whatsapp.

De klantenservice is abnormaal SLECHT en de hele cashback is een grote oplichting. We hebben meer dan 10.000 euro aan apparatuur gekocht en eentje met cashbaxk en dit is hoe je behandeld wordt. Wil gewoon alles terugbrengen en mijn geld terugvragen. Dan koop ik wel alles van een ander merk. Gewoon triest dit!!! Ben al 3 maanden hiermee bezig!!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. Heb geen vertrouwen in jullie als bedrijf meer. En serieus doe onderzoek naar jullie klantenservice want de manier hoe daar met klanten wordt omgegaan is absurd!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen