Klacht Samsung Electronics: Geen cashback op samsung galaxy tab 3

Petmirel

In juni een tab 3 gekocht met de gedachte dat ik recht zou hebben op 50 euro cashback. Na indienen van het formulier bleek dat ik geen recht heb op de cashback vanwege het feit dat ik een europees model gekocht heb en geen nederlands model.
Er zit geen verschil tussen deze twee versies.
Ik vind het een zeer slechte actie van Samsung om middels kleine lettertjes bepaalde versies uit te sluiten.
Hier kom je pas achter als je de tablet gekocht hebt! Slechte zaak!

Ik verwacht van Samsung alsnog 50 euro terug te krijgen!

Geachte heer Uitendaal,
    Wij begrijpen dat uit uw klacht dat u hebt deelgenomen aan onze promotie waarvoor u bent afgewezen omdat u geen Benelux model hebt aangeschaft. Dit betreuren wij en bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Kunt u aangeven wie uw dealer is?.
    Petmirel
    Het betreft Foto Klein uit Barendrecht. Zij staan ook op jullie site in de lijst van dealers binnen de cashback. Hier heb ik met name op gelet bij aanschaf van het tablet.
    Geachte heer van der Ende,
    Wij hebben u zojuist per e-mail benaderd om ons te voorzien van enkele gegevens.
    Vriendelijk het verzoek om hierop te reageren.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Petmirel
    Hallo Samsung,Ik vermoed hier sprake van persoonsverwisseling. Mijn naam is niet van der Ende. Daarnaast heb ik alle info (formulier, streepjescode etc.) al eerder naar jullie opgestuurd!Mvg.,
    Peter Uitendaal.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Uitendaal,Wij hebben helaas geen bijlagen in uw e-mail gevonden, vriendelijk verzoeken wij u dit alsnog op te sturen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Hallo,
    Zojuist mail met 2 bijlagen gestuurd naar info-emailadres.
    Het originele aanmeldingsformulier heb ik niet meer. Deze is bij jullie in bezit. Daar heb ik een bevestiging van ontvangen met nummer 13-0539.Mvg.
    Geachte heer Uitendaal,
    Wij hebben helaas geen e-mail ontvangen vandaag.
    Vriendelijk het verzoek om dit wederom aan te bieden zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen.
    Bedankt voor uw medewerking.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Petmirel
    zojuist een mail gestuurd waarin ik aangeef dat het emailadres wat ik bij het deelnameformulier heb opgegeven, anders is dan het emailadres wat ik gebruik heb via deze klacht. Onder het aangegeven emailadres moet aan uw kant het formulier gevonden kunnen worden!
    Petmirel
    Tot op heden geen reactie meer ontvangen. zijn de aangegeven mails wel ontvangen?
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Uitendaal,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen, echter komt de EAN code van uw Galaxy Tab 3 niet overeen met de lijst van deelnemende modellen, wij kunnen daarom uw verzoek helaas niet honoreren. Wij raden u aan contact op te nemen met uw verkoper, Foto Klein, aangezien zij u een deelnemend toestel hebben geleverd. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Hallo,
    Dat was nu juist mijn klacht! Zie helemaal bovenaan.
    Je koopt een tab3 in de veronderstelling dat er op alle tab3's cashback zit maar achteraf blijkt dat het niet voor alle types geldt!
    Ik heb juist op de site van Samsung nog gecontroleerd dat de verkoper in het rijtje dealers staat. Maar ik kan natuurlijk onmogelijk controleren dat een bepaald typenummer niet onder de cashback valt!
    Ik had al contact met de verkoper hierover maar zij verwijzen weer naar jullie. :-(
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Uitendaal,Het is natuurlijk zeer vervelend dat Foto Klein u naar ons verwijst, zoals wij al hadden aangegeven doen er maar een beperkt aantal modellen mee aan de ze actie, Foto Klein had u daarom ook een deelnemend toestel moeten leveren aangezien zij meedoen aan deze promotie. Daarom raden wij u toch aan dit met Foto Klein op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Hallo Samsung,
    wederom contact gehad met Klein maar zij geven aan niets te kunnen doen. Ik kan dan wel de tablet in originele staat terugsturen maar dat is natuurlijk niet mogelijk als ik de doos al stuk geknipt heb vanwege de streepjescode.
    Al met al blijf ik van het kastje naar de muur gestuurd worden en blijf ik totaal ontevreden over de afhandeling van mijn klacht. Ik wend mij dus (wederom) tot de bestaande consumentenorganisaties. Ook op de social media zal ik mijn ongenoegen uiten!

Petmirel

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?