Klacht Samsung Electronics: geen cashback retour na aankoop van Samsung tv

Schermnaam

De beloofde cashback van 200 € retour heb ik tot op heden nooit ontvangen.Mijn aankoop was eind augustus en ik heb alle benodigde formulieren aangetekend verzonden op 03-09.

Het telefoonnummer 043-8800155 bellen is tot op heden geen echte hulp gebleken.

Samsung probeert van alles om maar niet uit te keren!!Zoals reeds blijkt uit vele reacties op diverse fora en sites.

Mijn vraag luidt: Hoe krijg ik het geld snel terug van Samsung ?

Geachte heer Ouwehand,
    Wij hebben begrepen dat u tot op heden nog steeds geen cashback heeft ontvangen.
    Wij adviseren u om contact op te nemen met onze actieafdeling via onderstaande e-mail adres. Zij kunnen voor u nagaan of uw gegevens in goede orde zijn ontvangen en of uw deelname is goedgekeurd.
    samsung@consumercare.infoHopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Schermnaam
    Het lijkt op een herhaling van zetten, want ik heb reeds alles meerdere malen verstuurd/gecommuniceerd etc.
    Toch heb ik wederom ,per heden, alle vereisten gescand en gemaild aan het door samsung vernoemde mailadres.
    Geachte heer Ouwehand,
    Heeft u inmiddels via e-mail contact gehad met onze actieafdeling?
    Via onderstaande e-mail adres kunt u de status opvragen van de door u opgestuurd documenten.
    samsung@consumercare.info
    Met vriendelijke groeten,
    Schermnaam
    Men probeert nog immer onder cash back uit te komen. Het traineren heeft tot doel om de klant de moed op te laten geven.
    Volgens mij leidt dit echter tot ontevreden klanten.Indien er voldoende mensen blijven reageren , zal men toch hopelijk tot de conclusie komen , dat het beter is de afspraak na te komen.
    Voor de allerlaatste mal vraag ik op deze wijze tot terugstorting van mijn geld.
    Gelieve niet wederom te vragen naar alle bescheiden.Die zijn reeds meerder malen verstuurd en in uw bezit.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Ouwehand,De reden waarom wij u hebben doorverwezen naar het e-mail adres is, omdat in de actievoorwaarden word aangegeven dat u zich daarop kunt beroepen op het moment dat u vragen en/of opmerkingen heeft over onze acties. Deze e-mail adres behoort tot het contact gegevens van onze actieafdeling die de opgestuurde documenten van onze klanten in ontvangst neemt en deze verwerkt.Nogmaals willen wij u vriendelijk verzoeken om een kopie van het registratieformulier door te sturen naar samsung@consumercare.info.Met vriendelijke groeten,
    Schermnaam
    Ik ga wel naar de consumentenbond, want Samsung wil absoluut niet tot een oplossing komen!!
    Zoals uit bovenstaande blijkt heb ik reeds meerder malen alles opgestuurd.Zij blijven traineren en vragen om het op te sturen ,en op te sturen en op te sturen.
    Echter er dient gewoon 200 € teruggestort worden .Ik durf daarom te stellen dat het bij Samsung boeven zijn.
    Geachte heer Ouwehand,
    Wij adviseren u contact op te nemen met onze actieafdeling middels het e-mail adres wat in bovenstaande reactie is geplaatst. Zij beschikken over deze informatie en kunnen u hier meer over vertellen.Met vriendelijke groeten,
    Schermnaam
    klacht is niet opgelost en er is zelfs geen enkele poging ondernomen . slechts doorsturen naar de afdeling "van het kastje naar de muur", opdat men de moed opgeeft

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?