Opgelost door Samsung Electronics: Geen cashback van Galaxy Tab3 10.1 inch

KJPZ

Bij de aankoop van mijn Galaxy Tab3 10.1 adverteerden diverse bedrijven, waaronder VenD Dixons waar ik deze tab heb gekocht, met de 50€ cash back aktie.
Nu ik de formulieren probeer in te vullen om het geld terug te krijgen blijkt het gekochte model GT-P5210 niet onder de cashback te vallen.

Op het moment van aankoop kon ik natuurlijk nog het serienummer en modelcode invoeren. Pas na aankoop blijkt dat ik hier nu geen recht op heb

Ik wil gewoon van Samsung horen dat ik € 50 terug krijg gestort op mijn rekening

Geachte heer Zegwaard,
    Kunt u aangeven hoe u erachter bent gekomen dat uw tablet niet in aanmerking komt voor de promotie?.
    Wij willen graag de EAN code van uw tablet weten. Deze vindt u terug op de verpakking van uw tablet waar de streepjescode op staat vermeld.
    Met vriendelijke groeten,
    Hallo,
    Allereerst mijn waardering voor de snelle reactie.
    Op de Samsung Cashback pagina werd gevraagd naar de model code voor mijn TAB3. Er was een beperkt aantal mogelijkheden, en mijn model (GT-P5210) stond hier niet tussen.
    Als u vraagt om de EAN code , er staan 2 streepjes codes,ik denk dat de code die u zoekt is 8 806085 598874. Indien u het op prijs stelt kan ik ook nog het serienummer doorgeven.Met vriendelijke groet,
    KZ
    Geachte heer Zegwaard,
    Ik dank u voor het voorzien van de EAN code.
    Klopt het dat u het registratieformulier via onze website niet hebt ingevuld?. En deze dus ook niet hebt opgestuurd met een kopie van de factuur en de streepjescode van de doos.Met vriendelijke groeten,
    KJPZ
    Dat klopt, omdat ik het typenummer niet kon invoeren in het forumulier (en dus ook het serienummer niet). Hoe kunnen we dit nu het snelste oplossen?
    Geachte heer Zegwaard,
    U hebt nog steeds de mogelijkheid om deel te nemen aan de promotie. Echter dient u hiervoor een aantal stappen te ondernemen. Waaronder het invullen van het registratieformulier welke u via onderstaande link terug kunt vinden.
    Wij adviseren u om de link te gebruiken en het registratieformulier in te vullen en uit te printen. Hierop word verder ook vermeld welke gegevens nog meer nodig zijn om deel te nemen aan de promotie en waar u de gegevens naar toe mag sturen.
    Indien u nog vragen hebt, horen wij dit graag van u.
    Met vriendelijke groeten,
    KJPZ
    Het invullen van het webformulier was voor mij niet duidelijk, vooral als het gaat over codes die op de sticker op het apparaat een andere naam hebben.
    Met de gegeven suggesties is het invullen nu gelukt

KJPZ

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?