Opgelost door Samsung Electronics: Geen cashback van Galaxy Tab3 10.1 inch

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56402
Gebruiker
KJPZ
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bij de aankoop van mijn Galaxy Tab3 10.1 adverteerden diverse bedrijven, waaronder VenD Dixons waar ik deze tab heb gekocht, met de 50€ cash back aktie.
Nu ik de formulieren probeer in te vullen om het geld terug te krijgen blijkt het gekochte model GT-P5210 niet onder de cashback te vallen.

Op het moment van aankoop kon ik natuurlijk nog het serienummer en modelcode invoeren. Pas na aankoop blijkt dat ik hier nu geen recht op heb

De oplossing

Ik wil gewoon van Samsung horen dat ik € 50 terug krijg gestort op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Zegwaard,
    Kunt u aangeven hoe u erachter bent gekomen dat uw tablet niet in aanmerking komt voor de promotie?.
    Wij willen graag de EAN code van uw tablet weten. Deze vindt u terug op de verpakking van uw tablet waar de streepjescode op staat vermeld.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    KJPZ
    Datum
    Hallo,
    Allereerst mijn waardering voor de snelle reactie.
    Op de Samsung Cashback pagina werd gevraagd naar de model code voor mijn TAB3. Er was een beperkt aantal mogelijkheden, en mijn model (GT-P5210) stond hier niet tussen.
    Als u vraagt om de EAN code , er staan 2 streepjes codes,ik denk dat de code die u zoekt is 8 806085 598874. Indien u het op prijs stelt kan ik ook nog het serienummer doorgeven.Met vriendelijke groet,
    KZ
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Zegwaard,
    Ik dank u voor het voorzien van de EAN code.
    Klopt het dat u het registratieformulier via onze website niet hebt ingevuld?. En deze dus ook niet hebt opgestuurd met een kopie van de factuur en de streepjescode van de doos.Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    KJPZ
    Datum
    Dat klopt, omdat ik het typenummer niet kon invoeren in het forumulier (en dus ook het serienummer niet). Hoe kunnen we dit nu het snelste oplossen?
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Zegwaard,
    U hebt nog steeds de mogelijkheid om deel te nemen aan de promotie. Echter dient u hiervoor een aantal stappen te ondernemen. Waaronder het invullen van het registratieformulier welke u via onderstaande link terug kunt vinden.
    https://www.samsung.com/nl/promotion/samsung-galaxy-tablet-50-retour/deelnemen.html
    Wij adviseren u om de link te gebruiken en het registratieformulier in te vullen en uit te printen. Hierop word verder ook vermeld welke gegevens nog meer nodig zijn om deel te nemen aan de promotie en waar u de gegevens naar toe mag sturen.
    Indien u nog vragen hebt, horen wij dit graag van u.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    KJPZ
    Datum
    Het invullen van het webformulier was voor mij niet duidelijk, vooral als het gaat over codes die op de sticker op het apparaat een andere naam hebben.
    Met de gegeven suggesties is het invullen nu gelukt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KJPZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen