Klacht Samsung Electronics: geen garantie op nieuw product??

Klachtnummer
# 79894
Gebruiker
Janneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari een nieuwe mob. tel. gekocht merk Samsung Core 2 model . In juni laadde deze niet meer op. Winkelier heeft deze naar fabriek gestuurd. Was niet te repareren en ik kreeg een nieuwe. Al met al heeft dit 2 maanden geduurd. De nieuwe heeft het 3weken gedaan en ook deze laadde weer niet op. terug naar de winkelier en die zegt dat de garantie verlopen is. Garantie gaat toch weer opnieuw in op een nieuw product??

De oplossing

Ik zou graag een nieuwe wel werkende Samsung ontvangen of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen