Klacht Samsung Electronics: geen geld ontvangen cashback actie

Klachtnummer
# 51975
Gebruiker
rob
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zou 100 euro retour krijgen aankoop galaxy note .
Alles verstuurd maar geen enkele reactie.
En nog geen geld gezien op rekening.

De oplossing

100 euro op rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Smolders,
    Wij betreuren dat u tot op heden nog geen reactie hebt ontvangen.
    Heeft u al contact gehad met onze actieafdeling?. Indien u dit nog niet hebt gedaan, adviseren wij u om hiermee contact op te nemen om de status van uw deelname op te vragen.
    Onze actieafdeling is via het onderstaande e-mail adres bereikbaar.
    samsung@consumercare.info
    Mocht u hierna nog verdere vragen hebben, dan horen wij dit graag van u.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    rob
    Datum
    Er werd geadviseerd contact op te nemen met klantenservice.
    Dit gedaan per mail.
    Vandaag mail gekregen dat ze niets ontvangen hebben!!
    Kunnen dus niets doen.
    Belachelijk.
    ALTIJD aangetekend versturen blijkbaar.
    Dat is de enigste manier om bewijs te hebben !!
    Slechte reclame voor Samsung.
    Volgende keer een I phone
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Smolders,
    Wij stellen het zeer op prijs als u in de Privé opmerking het e-mail adres wilt noteren welke u op het registratieformulier hebt ingevuld.
    Alvast bedankt voor de medewerking.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen