Klacht Samsung Electronics: Geen geld retour bij deelname cashback actie Samsung

Klachtnummer
# 521630
Gebruiker
Gio1976
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meegedaan aan een cashback actie van Samsung, maar ik krijg iedere keer een mail met een verlopen link om mijn cashback actie aan te vullen.

Vervolgens neem ik contact op met de klantenservice en die geven aan het verder op te pakken. Maar na een paar weken krijg ik weer een mail dat mijn cashback actie nog niet goedgekeurd is en dat ik het aan moet vullen. Maar wederom staat een link in met een reeds verlopen link (link was geldig voordat mail naar mij was verzonden).

Zo ben ik nu al sinds November 2020 bezig en ik heb nog steeds geen geld ontvangen voor mijn cashback deelname

De oplossing

Dat ze mijn cashback actie serieus oppakken en het beloofde 200 euro aan cashback actie aan mij overmaken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen