Opgelost door Samsung Electronics: Geen gratis Gear Fit bij Abonnement

Gerrit

Ik heb 11 april een abonnement bij vodafone genomen via The Phone House.
Via Samsung was er een actie dat je een gratis Gear Fit krijgt bij een bepaalde Abonnement. Deze abonnement heb ik genomen, en heb thuis de gegevens ingevuld om de gear fit te ontvangen. Ook heb ik netjes de papieren opgestuurd die ze nodig hadden.
Maar na 4 weken krijg ik te horen dat de winkel waar ik deze Samsung heb aangeschaft niet meedoet met de actie... dit tewijl ik duidelijk heb gelezen dat dit wel zo was.
Ik moest zelfs tijdens het invullen van mijn gegevens op de samsung site, aangeven waar ik de samsung gekocht heb, dit doormiddel van het aanvinken van de winkel in de rij met winkels die meededen.

Ik hoop de Gear fit ter waarde van 200 euro alsnog te krijgen omdat de actie op dat moment nog was bij The Phone House.

Geachte heer Hol,
    Wij betreuren het feit dat u niet kunt deelnemen aan de Gear Fit Promotie. U geeft aan te zijn afgekeurd omdat de Phonehouse geen deelnemende winkel is maar wel op het formulier stond vermeld. Echter moeten wij u melden dat de actie alleen word aangeboden door Samsung maar gefaciliteerd word door Vodafone, Vodafone heeft uw deelname afgekeurd (zie ook de actievoorwaarden op: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/). Wij raden u aan uw klacht te deponeren bij Vodafone via onze actieafdeling per e-mail naar samsung@consumercare.info. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Gerrit
    Hallo, Ik heb een zelfde klacht gelezen, en daar melden jullie dat jullie direct een Gear Fit sturen naar de persoon die de klacht had.Hier de link naar deze pagina:https://www.klachtenkompas.nl/samsung-electronics-benelux/niet-nakomen-promotie-gratis-gear-fit-bij-een-galaxy-s5
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hol,De reden dat wij u verzoeken dit via onze actieafdeling te doen is omdat het via deze weg wat soepeler en sneller gaat.Met vriendelijke groet,
    Gerrit
    Ik heb contact opgenomen en hoop op een spoedige reactie
    Geachte heer Hol,
    Graag vernemen wij wat de uitkomst is.Met vriendelijke groet,
    Gerrit
    Ook even Vodafone om antwoord gevraagd en die zeggen dat ik gewoon bij Samsung moet wezen., en dat hun er niks mee te maken hebben. Nu maar wachten op antwoord.
    Gerrit
    Ik heb contact gelegd met Samsung via de Chat, ze geven aan dat ze het gaan uitzoeken en ik krijg over 10 dagen bericht.
    Dit was trouwens na veel moeite, omdat ze telkens zeiden dat deze actie niet geldig was bij The Phone house. Maar na aandringen gaven ze inderdaad op dat er een actie was tussen samsung en The Phone House.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hol,Wij moeten u mededelen dat wij uw klacht nog altijd in behandeling hebben, echter duurt het iets langer dan wij voorzien hadden, onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groet,
    Gerrit
    En hoelang gaat dit duren?
    Geachte heer Hol,
    Omdat uw klacht bij een ander afdeling in behandeling is, hebben wij helaas geen inzicht wat hier de status van is. Wij hebben enkel vernomen dat deze nog in behandeling is en zullen u op de hoogte houden zodra hier vorderingen over zijn.
    Excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Gerrit
    Helemaal blij, krijg net een mailtje dat me Gear Fit over 10 dagen bezorgd wordt!
    Bedankt Samsung!
    Geachte heer Hol,
    Wij lezen met plezier terug dat u binnenkort uw Gear Fit in ontvangst mag nemen.
    Graag vernemen wij van u wanneer u deze daadwerkelijk in huis hebt.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Gerrit
    Tja dat ligt aan jullie, jullie geven aan binnen 10 dagen te verzenden maar wanneer krijg ik de exacte datum?
    Gerrit
    Ik heb mijn Gear Fit vandaag ontvangen! Helemaal top, bedankt Samsung!
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hol,Het is goed om te horen dat uw de Gear Fit inmiddels heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Gerrit
    Ik ben goed geholpen door samsung en heb inmiddels mijn gear fit ontvangen.

Gerrit

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?