Klacht Samsung Electronics: Geen klachtenservice geen stijl

Rick

Op dit moment ben ik ruim 2 maanden bezig met een klacht tegen Samsung.
Door meerdere medewerkers van het Service centrum ben ik te woord gestaan, de ene nog onbeschofter dan de ander.
Ik ben nu een maand bezig om een manager of leiding gevende aan de telefoon of mail te krijgen zodat ik mijn klacht daar kan neerleggen omdat er geen enkele manier van service verleend wordt.
Ik word als een hond behandelt maar de klacht ergens neer kunnen leggen is onmogelijk.

In contact komen met een leidinggevende die mijn klacht wel serieus behandelt en mij de kans geeft uit te legge wat er op dit moment allemaal verkeerd gaat.

Geachte heer Wijngaard,
    Het is zeer spijtig te horen dat u slecht te woord bent gestaan en hiervoor bieden we onze excuses aan. Zoals in de e-mail staat omschreven die u deze ochtend van ons heeft mogen ontvangen, gaat het hier om een technische eigenschap van uw televisie, genaamd Clouding. Daarbij staan er een aantal handelingen omschreven om het euvel te verhelpen. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Rick
    Beste Jaime,Volgens mij snappen jullie niet zo goed waar het om draait.
    Ik ben op zoek naar een leidinggevende waar ik mijn klacht kan neerleggen. Dit gaat allang niet meer om een technisch probleem. Het probleem is dat ik als een hond behandelt wordt en te onbeschoft voor woorden wordt behandelt door jullie.
    Als ik een officiele klacht indien is die opeens spoorloos, ik word niet teruggebeld, op mijn mails wordt niet gereageerd.
    Onbegrijpelijk waar jullie mee bezig zijn.
    Rick
    Maar zodra er iets op social media wordt geplaatst reageren jullie wel opeens.
    Het vreemde is dat mijn klachten per mail niet aankomen, ik kan niet doorvebonden worden, terwijl dat een uur eerder wel kon en ik word niet teruggebeld.
    Niemand pakt zijn verantwoordelijkheid om mij te woord te staan want ik heb iedere keer iemand anders te pakken die het afschuift op een ander. Voor mij nooit meer samsung
    Geachte van de Wijngaard,
    Wij zullen uw klacht intern in behandeling nemen, dit kan enkele werkdagen in beslag nemen, hiervoor vragen wij u voor uw geduld.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Rick
    Oh dus nu kan het opeens wel?Er zou een claim aangemaakt worden en deze zou naar een speciale afdeling gestuurd worden. Vreemd dat u mij nu zegt dat de klacht intern in behandeling wordt genomen.
    Kan u mij dan ook zeggen hoe het komt dat ik 's ochtends wel doorverbonden kan worden maar 's middags opeens niet meer, ik vroeg om dezelfde persoon?
    Ik kan het u wel vertellen. Omdat de gemaakte afspraken niet nagekomen worden.
    Rick
    Als het te heet wordt onder de voeten van desbetreffende persoon is deze telefonisch gewoon niet meer bereikbaar en moet ik mijn klacht voor de vierde keer maar naar een algemeen mailadres sturen.Zo ben ik nu ruim 2 maanden verder en heb ik een telefoonrekening die de pan uitrijst omdat jullie maar niet terugbellen.
    Lees mijn dossier eens door en verplaats u dan eens in mij, dan zal u begrijpen dat dit onacceptabel is.
    Geachte heer Wijngaard,
    Wij hebben uw klacht op dit moment nog in behandeling.
    Zodra wij over meer informatie beschikken zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Wij vragen u hiervoor om nog wat geduld.
    Alvast bedankt,
    Rick
    U heeft mijn klacht OPNIEUW in behandeling genomen. Ik werd namelijk weer afgescheept met het verhaal dat jullie voor de technische klacht een monteur sturen, dus heb ik heel het verhaal voor de 5de keer gestuurd. En NEE ik heb na ruim 3 maanden geen geduld meer. Is er dan niemand die het enigzins begrijpt? Er is inmiddels een nieuwe klacht bijgekomen, monteur is geweest en nu is er weer wat anders wat niet werkt. Lossen jullie nou eens wat op!!!
    Geachte heer Wijngaard,
    Graag vernemen wij via onze helpdesk welke klacht er is bij gekomen. Middels uw klacht kunnen wij uitsluiten of hier een monteur voor moet langskomen. U kunt dan een nieuwe afspraak maken via uw verkoper of via onze helpdesk 0900-SAMSUNG (0900-7267864).
    Rick
    Imran,Ten eerste heb ik direct deze klacht gemeld dus dit is al bekent bij jullie.
    Ten tweede zit ik nog steeds op de afhandeling van mijn eerste klacht te wachten.
    Ten derde denk je toch niet dat ik het accepteer als er weer een monteur langskomt???
    Lees nou het hele verhaal hierboven eens goed door voordat je me aan het lijntje houdt met allerlei rotsmoezen.
    Los je problemen op en schuif ze niet af.
    Ik word er helemaal ziek van hoe jullie mij en mijn klacht behandelen.
    Geachte heer Wijngaard,
    Zoals u per e-mail heeft vernomen is er al een afspraak gemaakt met u op 13 oktober voor een Remote Management sessie.
    Wij adviseren u om geduldig af te wachten tot u gebeld word zodat er op afstand nagekeken kan worden wat er aan de hand is met uw televisie.
    Rick
    Je kan je nu wel verschuilen achter het verhaal dat er een remote afspraak gemaakt is, maar je geeft NATUURLIJK geen antwoord op de rest van de berichten.
    Samsung wat laat je je kennen. Wat laat je je klanten voor LUL staan en wat lopen jullie weg voor de problemen.
    Dit verhaal loopt al 3 MAANDEN!!!
    Wij komen er niet uit, tijd om dit hele verhaal ergens anders neer te leggen. Ik weet bv dat ze bij Kassa smullen van dit verhalen.
    Rick
    Jullie kunnen van alles zeggen maar ik denk dat ik met mijn 3 maanden genoeg geduld heb gehad. Ik heb uren aan de telefoon gezeten (zeker 4 uur, wie betaald dat) omdat er niemand reageerd. En u blijft maar zeggen dat ik geduld moet hebben, maar gaat verder nergens op in. Samsung jullie hebben laten zien voor een serieuse klacht niet thuis te zijn, onbeschaamd gewoon.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van den Wijngaard,Zoals wij in bovenstaand bericht hebben aangegeven zal er op 13 oktober contact met u worden opgenomen, in verband met een Remote Management sessie.
    Wij verzoeken u vriendelijk hierop af te wachten.
    Uw overige klachten hebben wij al in behandeling. Zodra er meer over bekend is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Rick
    Natuurlijk zijn mijn overige klachten ook in behandeling.Graag zou ik van u een naam en telefoonnummer ontvangen van degene die mijn overige klachten in behandeling heeft.Ik ben namelijk zeer benieuwd wie dat dan wezen mag. Want als ik jullie opbel weet niemand iets van mijn klachten en wordt er voor de 8x gevraagd of ik alles nogmaals op wil sturen.Maar volgens mij is de vraag helemaal bovenaan toch heel simpel geweest, graag de naam en het teleoonnummer van een leidinggevende!
    Geachte heer van den Wijngaard,
    Ter bescherming van onze collega’s kunnen wij op het forum helaas geen namen noemen. Dit zult u wel begrijpen.
    Op het moment dat u telefonisch contact heeft met onze collega van de helpdesk, kan er aan de hand van het door u opgegeven telefoonnummer uw gegevens opgehaald worden in ons systeem. Hierin worden namelijk alle e-mail als telefonische transacties geregistreerd die u hebt gemaakt.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?