Klacht Samsung Electronics: Geen levering van hoesje.

Klachtnummer
# 520064
Gebruiker
R.C. van Lent
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou 29 januari een hoesje bij mijn nieuwe telefoon geleverd krijgen. Nou kwam mijn nieuwe telefoon pas een week later en het hoesje zat er niet bij. Hier had/heb ik geen bericht over gekregen. Na mijn zoveelste telefoontje, konden zij mij vertellen dat er wat leveringsproblemen waren en dat ik mail zou krijgen. Hierop kon ik ook reply-en over eventuele eisen. Deze mail heb ik nog steeds na meer dan een week niet ontvangen en ook nog steeds geen hoesje. Ik kan de bestelling niet annuleren of mij geld terugkrijgen. Zij stonden er ook niet voor open om het bedrag cadeau te doen na alle tegenvallers. Mijn nieuwe telefoon ligt nu in de kast, want deze wil ik niet gebruiken zonder hoesje. Ik krijg alleen een kortingscode waar ik een nieuw product van samsung mee kan kopen, daar zit ik nu helemaal niet op te wachten natuurlijk.

De oplossing

Mijn hoesje heel snel leveren (geld terugstorten ter compensatie voor het ongemak) en anders cancelen en ook met een tegemoetkoming komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen