Klacht Samsung Electronics: Geen netflix

# 61962

na ruim 2 maanden nog steeds geen netflix code ontvangen,
alles netjes inclusief barcode verzonden! Wij hebben ook op de tv al meer als 6 weken moeten wachten,en nu ook op netflix actie al meer als 2 maanden!!

alsnog netflix

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer De Koning,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden de Netflix actiecode niet heeft ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling. Zij geven aan dat uw aanvraag niet voldoet aan de actievoorwaarden omdat het toestel buiten de actieperiode is aangeschaft, zie de bijzondere actievoorwaarde voor meer informatie: http://www.samsung.com/nl/promotion/smart-tv-netflix-cadeau/voorwaarden.html. Onze excuses voor het ongemak.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Lilian
    Zoals ik al heb aangegeven,hebben wij op de tv lang moeten wachten,terwijl wij hem direct hebben betaald,zodat op de bon inderdaad de aankoopdatum stond,maar de tv later werd geleverd,aangezien er streepjescodes ed. nodig zijn om netflix bij jullie aan te vragen was er geen mogenlijkheid dit eerder aan te vragen,mediamarkt heeft zelfs nog contact met jullie opgenomen om hierover vragen te stellen,antwoord was toen dat het geen probleem zou zijn deze aanvraag later in te dienen!
    Lilian
    zoals op de aankoopbon te zien is is de tv op 2 feb. aangeschaft,dit was de laatste dag van de netflixactie van dat moment,tv kregen we half maart,dus na de verlooptijd van 1 maart,we konden dus echt niet eerder deze actie aanvragen!Hebben dit wel gedaan voor de verlooptijd van de volgende actie die voor 1 april binnen moest zijn bij samsung.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw de Koning,
    Wij betreuren het dat uw aanvraag is afgewezen, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Echter kunnen wij uw verzoek niet honoreren omdat dit tegen onze actievoorwaarden is. Hierin word aangegeven dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de voorraden van de deelnemende winkels.
    Wij kunnen u niet verder ondersteunen hierin.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?