Klacht Samsung Electronics: geen nieuwe software update

Klachtnummer
# 59385
Gebruiker
Daniellenieveen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de versie 4.1.2. Op mijn samsung note 2. Voordat ik hem ter reparatie heb opgestuurd stond de Android 4.3 versie er op en na de reparatie stond versie 4.1.2 er op dit is weer de oude versie. Via samsung Kies en de telefoon zelf kan hij niet updaten. Ik heb met zowel t mobile als Samsung gebeld en word mij verteld dat deze update niet beschikbaar is voor de note 2. Nu heeft iemand anders in mijn omgeving dezelfde telefoon en wel de nieuwe update. Hoe kan ik dit in godsnaam updaten.

De oplossing

Wel de android 4.3 versie op mijn telefoon zonder veel gedoe en moeite omdat de telefoon zelf deze updates zou moeten ontvangen. En ik niet van plan ben om 60 km te reisen om bij een samsung winkel mijn telefoon te laten updaten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Nieveen,
    Wij begrijpen dat uw toestel een downgrade heeft gekregen nadat u deze ter reparatie had aangeboden en weer in had ontvangen.
    Wij stellen het zeer op prijs als u ons van de CSC code zou kunnen voorzien, zodat wij verder kunnen beoordelen wat hier aan gedaan kan worden.
    De CSC code kunt u terug vinden bij de softwaregegevens als u verbinding maakt via KIES.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen