Klacht Samsung Electronics: geen nieuwe software update

Daniellenieveen

Ik heb de versie 4.1.2. Op mijn samsung note 2. Voordat ik hem ter reparatie heb opgestuurd stond de Android 4.3 versie er op en na de reparatie stond versie 4.1.2 er op dit is weer de oude versie. Via samsung Kies en de telefoon zelf kan hij niet updaten. Ik heb met zowel t mobile als Samsung gebeld en word mij verteld dat deze update niet beschikbaar is voor de note 2. Nu heeft iemand anders in mijn omgeving dezelfde telefoon en wel de nieuwe update. Hoe kan ik dit in godsnaam updaten.

Wel de android 4.3 versie op mijn telefoon zonder veel gedoe en moeite omdat de telefoon zelf deze updates zou moeten ontvangen. En ik niet van plan ben om 60 km te reisen om bij een samsung winkel mijn telefoon te laten updaten.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Nieveen,
    Wij begrijpen dat uw toestel een downgrade heeft gekregen nadat u deze ter reparatie had aangeboden en weer in had ontvangen.
    Wij stellen het zeer op prijs als u ons van de CSC code zou kunnen voorzien, zodat wij verder kunnen beoordelen wat hier aan gedaan kan worden.
    De CSC code kunt u terug vinden bij de softwaregegevens als u verbinding maakt via KIES.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?