Klacht Samsung Electronics: Geen oplossing na foutieve reparatie dynafix.

Klachtnummer
# 184333
Gebruiker
hallo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn waterdichte s5mini is gerepareerd door dynafix 3dagen later was kapot. Dynafix zegt waterschade bij deze waterdichte scherm. Dan zou dynafix hem sowieso waterdicht moeten hebben gemaakt en daarbij hebben hun naar eigen zeggen de watertest gedaan.
Samsung neemt klakkeloos de mening over van de onkundige reparateurs. Garantienul komma nul. De klantenservice via messenger is ronduit onbeschoft!

De oplossing

Nieuwe gsm of reparatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen