Klacht Samsung Electronics: geen passende soundbar voor samsung curved tv UE48H8000SL

a hermus

Op 31 jan van dit jaar kocht ik een Samsung tv UE48H8000SL. Dit was een actie van hun. Na een tijd in gebruik te hebben gehad bleek dat het geluid uit de tv niet geweldig is. Mijn interesse ging dus uit naar een sound bar, een hele investering maar het leek me de moeite waard. In de winkel werd mij verteld dat er geen passende soudbar voor was, samsung had een nieuw type op de markt gebracht en de soundbars sloten alleen aan op deze tv's. Vond het een vreemd verhaal je koopt een tv en je kunt er geen passende accessoires meer bij krijgen. Dus een auto kopen en na 5 maanden kun je geen trekhaak er meer voor krijgen.
Ik heb de tv gekocht omdat ik op internet de soundbars er bij zag staan een dus de mogelijkheid had op uitbreiding.
Ik heb contact gehad met de helpdesk die konden mij niet helpen. Heb een mail gestuurd en ben net terug gebeld. Kreeg te horen sorry die is nooit voor uw type gemaakt. Dus voor een type van 5 maanden geleden is er niks. Kon een seround systeem kopen.

Een passende oplossing aanbieden om beter geluid uit de tv te krijgen.
Ik bedoel geen serround set maar een soundbar die past op mijn tv.
Indien mogelijk de voet vervangen door voet die wel past in nieuwe soundbars.
Als er geen passende oplossing gevonden kan worden dan wil ik graag een andere tv, ik voel me namelijk misleidt doordat er op de website soundbars stonden waarvan ik verwachte dat ze zouden passen. Ik kan onmogelijk alle soundbars van te voren gaan bekijken zeker niet omdat ik niet verwacht had er een nodig te hebben.

Contact met de helpdesk hoef ik niet, die konden mij tot nu toe totaal niet helpen waardoor ik gedwongen werd hier een klacht te plaatsen.

a hermus
    Het lijkt erop dat de firma Samsung de klachten van hun klanten niet serieus nemen. Had ik misschien kunnen verwachten als je de de lijst met niet afgehandelde klachten ziet. Maar ik heb hoop en wacht dus nog even af.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?