Klacht Samsung Electronics: Geen powerbank

Klachtnummer
# 405110
Gebruiker
Mexel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een S10 krijg je een draadloze oplader en powerbank cadeau. Wow geweldig.


Pakketje vorige week ontvangen en daar zat echter alleen de oplader in. Geen powerbank.

Tegenwoordig kun je gemakkelijk via facebook contact opnemen en dat heb ik toen ook gedaan.

Eerst moest ik een foto maken van de verpakking en de wat ik ontvangen had.

Eerst stuurde ik een foto van de oplader en verpakking, maar dat was niet genoeg, ook de verzend doos moest op de foto. Die had ik eerst weg gegooid, dus maar weer zoeken in de container. Gelukkig had ik hem in de schuur in een doos gegooit omdat de container vol was.

Maar dit was nog niet alles. Alle kanten van de doos moest op de foto staan. En dan vragen ze ook nog of je ver verpakking op de foto wil zetten met het product erin en alles even te wegen en daarvan een foto te maken.

Dit bizarre gesprek heb ik maar even opgeslagen.

Na even wachten en veel foto's te hebben gestuurd komen ze met een oplossing. Je mag alles terug sturen en dan krijg je een nieuw pakket toegestuurd.......

Waarom eerst iets terug sturen wat geld voor het bedrijf gaat kosten, iets naar mij versturen is toch makkelijker.... En daarbij kan ik 1 week de draadloze oplader niet gebruiken.


De oplossing

Door de procedures te versimpelen en een powerbank te versturen zonder dat je eerst alles moet terug sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen