Klacht Samsung Electronics: Geen reactie Samsung Cashback Actie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41307
Gebruiker
Raymond Man in t Veld
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nadat ik op 24-09-2013 een TV van Samsung heb aangeschaft, heb ik op 27-09-2013 de formulieren en de uitgeknipte streepjescode verstuurd naar Samsung om gebruik te maken van de 300,- cash-back actie. Dat is dus ruim voor 14-10-2013, de uiterste datum waarop het bij Samsung binnen diende te zijn.

Het is inmiddels 22-11-2013 en ik heb nog niets vernomen!?

Ik ga ervan uit dat ik mijn geld binnenkort alsnog ontvang!

Graag spoedig reactie!

De oplossing

300 euro cash back, conform afspraak op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer In ‘t Veld,
    Wij danken u voor uw deelname aan onze actie.
    Wij willen u vriendelijk verzoeken een e-mail te sturen naar onze actieafdeling om de status van uw deelname na te kijken. Via onderstaande e-mail kunt u het verzoek neerleggen om de status op te vragen van de door u opgestuurde documenten.
    samsung@consumercare.info
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Raymond Man in t Veld
    Datum
    Ik heb alle informatie in de klacht verwerkt. Nu moet ik weer naar een ander e-mail adres schrijven???Gelukkig heb ik het bedrag ontvangen, na een geweldige goede service van Mediamarkt! Die hebben Samsung aangeschreven en binnen 5 dagen stond het geld op mijn rekening! Het kan dus wel.Zonde hoor Samsung. Een mooi product en een bijzonder slechte service afdeling. Dat past niet. Doe er wat aan!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Raymond Man in t Veld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen