Klacht Samsung Electronics: Geen reparatie door samsung ondanks fabrieksgarantie

naatje2210

Ik heb een samsung galaxy s5 met een camerafout melding ik heb de telefoon van mijn ex man gehad maar door omstandigheden uit het huis weggegaan met kleding en kinderen.Helaas zonder aankoopsbon ect.
Nu blijkt dit een samsung te zijn met die bekende camera faillure alles geprobeerd ,fabrieksinstellingen terug zetten enz.Ik las dat iedereen met zo'n toestel gewoon een nieuwe kon krijgen.Nu neem ik contact op met samsung en hun verwijzen mij het toestel op te sturen naar Dynafix in mijn omgeving heeft iedereen slechte ervaring met Dynafix en lees ALLEEN maar slechte verhalen overdat bedrijf en dat samsung iedereen ernaartoe verwijst.
Ben van iphone naar samsung ben gestapt 2 jaar geleden.Maar bij iphone krijg ik zo een nieuwe als ik de appelstore instap!!!Apple heeft wat dat betreft echt een top service!!Echt jammer dit.Ik ben moeder van 4 kinderen en zit nu met een toestel waar ik geen foto's mee kan maken.Samsung vertikt het toestellen te repareren ondanks fabrieksgarantie.

Ik wil gewoon een nieuw toestel want ik lees overal dat die fout niet te maken valt.Ik ben overgestapt naar samsung omdat de kwaliteit super is.En uiteraard speciaal voor de fotos en opties.Maar kwa service vind ik het bar slecht.Ik snap nu waarom mensen bij apple blijven omdat ze daar nooit moeilijk doen betreft een reparatie of gewoonweg een nieuw toestel geven zonder teveel vragen en problemen.erg jammer dit
ik zie teveel klachten over hun service en hun verplichtingen die ze nauwelijks nakomen en afschuiven naar een extern bedrijf.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Kramer,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat u op dit moment in een vervelende situatie zit. Dit betreuren wij en bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind. Echter wanneer uw smartphone een defect vertoont, dient u deze via uw verkoper ter reparatie aan te bieden aan onze Service Partner. Gezien wij de aard van de klacht niet kunnen vaststellen, adviseren wij u om langs te gaan bij een van onze Mobile Service Points.
    Door op de onderstaande link te klikken kunt u een Mobile Service Point bij u in de buurt terugvinden.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    naatje2210
    Het probleem dat s5 en camera fout aangeeft is al een bekend probleem bij Samsung want er zijn een aantal Op de markt gebracht waarbij die fout is geconstateerd. Overal op Internet staat dat Samsung dat probleem erkend en dat mensen hun telefoon kunnen omruilen voor en nieuwe. Het is niet bepaald en goedkoop toestel en je koopt het met name om de goede foto's die het toestel maakt. Hij valt nog steeds onder fabrieks garantie. Moet ik dan nu voor de kosten zelf opdraaien? ?
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Kramer,
    Indien u behoefte heeft aan service, dan kunnen wij u verder helpen op vertoon van een aankoopbewijs wat tevens uw garantiebewijs is. Dit kunt u alleen aantonen door middel van een factuur. Wij adviseren u in bezit te komen van de factuur en uw toestel via uw verkoper of bij een van onze Mobile Service Points langs te gaan om uw klacht door te geven zodat u verder geholpen kan worden.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    naatje2210
    Ik heb hieronder even mijn mening geuit over het rubriek hierover mee praten. Meer heb ik helaas niet meer te zeggen. Ik stap over iphone na zolang klant te zijn van Samsung. Heel jammer dat er word gezegd:als u) ik behoefte heb aan service ik de aankoopbon nodig heb dat terwijl er fabrieks garantie op zit. Als ik de apple store inloop met dezelfde fout loop ik binnen 5min. De deur uit met een nieuw toestel. . Zonder aankoopbon !!!Dat noem ik nou service op een toestel van boven de€500!!

naatje2210

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?