Klacht Samsung Electronics: Geen respons op serviceverzoeken

Beste Samsung,

Al sinds begin januari zit ik met een LFD die ik niet aan de praat krijg. Na alle manuals 6x te hebben doorgespit heb ik jullie hulp ingeroepen.
Bij telefonisch contact werd mij gezegd dat er helaas niemand aanwezig was met verstand van de LFD's, of ik op de Business Solutions pagina een serviceverzoek in zou willen vullen.
Toen ik na een week nog geen respons had heb ik nog eens gebeld, nee helaas weer niemand aanwezig met verstand van LFD's. Gek eigenlijk, dat je hier veel geld voor neerlegt, maar er niemand verstand van deze schermen lijkt te hebben.
'Nee mevrouw, als u een serviceverzoek indient wordt u z.s.m terruggebeld.'
Inmiddels zijn we 2 weken verder, heb ik hier al 1,5 maand een scherm aan de muur waar ik niets mee kan en lijkt nog steeds niemand binnen Samsung genoeg verstand van deze schermen te hebben om mij uberhaupt te kunnen terugbellen.
U begrijpt dat mijn vreugde over de aanschaf van dit scherm inmiddels tot onder het nulpunt is gedaald.

Mijn gewenste oplossing is dat iemand contact met mij opneemt om door te spreken waar het aan zou kunnen liggen, als we er dan niet uitkomen dan wil ik graag dat hier op kantoor iemand van Samsung langskomt, die ons kan helpen om de tv aan de praat te krijgen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Korner,
    Wij betreuren de ervaring die u tot nu heeft met uw LFD.
    Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met onze helpdesk voor verdere ondersteuning op uw product.
    Wij begrijpen dat u dit al eerder heeft gedaan. Wij hebben naar aanleiding van uw klacht doorgegeven om klanten met het verzoek voor ondersteuning verder doorverwezen worden naar de juiste contacten hiervoor.
    U kunt hiervoor contact opnemen met 0900-SAMSUNG (0900-7267864), Afdeling IT.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    AK
    Beste Imran, ondanks dat ik uw voorstel tot afhandeling van mijn klacht waardeer, en zeker hoop dat uw feedback bij de helpdesk een verandering teweeg zal brengen, vind ik het in mijn geval niet passend. Ik zou het op prijs stellen als iemand met mij contact opneemt, ipv dat ik weer tot in de ellende in de wacht moet hangen in de hoop dat ze nu wel iemand kunnen vinden die mij kan helpen.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Korner,
    Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact opgenomen met betreffende afdeling. Daar heb ik het verzoek neergelegd, wanneer er contact word opgenomen dat u naar de juiste afdeling en vervolgens de juiste persoon die over de informatie beschikt word doorverbonden om u de ondersteuning te kunnen bieden die u nodig heeft bij uw LFD.
    Ik ga ervan uit dat wanneer u telefonisch contact opneemt met onze helpdesk, u de juiste ondersteuning zal krijgen.
    Ik hoop erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    AK
    Helaas. Bij het bellen naar de helpdesk ben ik weer doorverwezen naar het formulier op de website. Toen ik vertelde over deze klacht en de hulp die ik had verwacht bij het bellen werd mij gevraagd een mail te sturen naar de info@.
    Weer 10 minuten aan de telefoon gehangen zonder een enkel resultaat. Wat een rotservice wordt er geboden bij Samsung.

AK

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?