Klacht Samsung Electronics: geen respons

Klachtnummer
# 193974
Gebruiker
W. o.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een schriftelijke klacht ingediend bij samsung klantenservice, bij de winkel van samsung en bij het hoofdkantoor. Ik ontvang geen reactie.
De klacht betreft een reparatie die in de garantietermijn is uitgevoerd van 235,- en waarvandere is aangegeven dat deze niet onder de garantietermijn zou vallen, en waarvan de sansung shop aangeeft dat dit wel had gemoeten. Ruim drie maanden later herhaalt het euvel zich en moet ik een andere reparatie latern uitvoeren van 285,-.
Een absurde feitenvolgorde waarover ik bij samsung geen medeverantwoordelijkheid ontmoet. Geen gesprek, geen betrokkenheid, geen redelijke oplossing.

Gewenste oplossing

eerste reparatie alsnog onder garantie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen