Klacht Samsung Electronics: Geen service bij defecte TV na 28 maanden. Wel 115 euro onderzoekkosten zonder reparatie

Klachtnummer
# 142931
Gebruiker
Gerrit Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 7 telefoongesprekken met de nullijn van Samsung, waarin steeds een gratis onderzoek naar het defect, gevolgd door een eventuele reparatie ten laste van de klant, weigerde het service bedrijf stelselmatig een onderzoek op kosten Samsung uit te voeren.
De (dure) TV gaf al na 28 maanden de geest en nu laat Samsung niets meer van zich horen.
Dit past niet bij de Nederlandse eisen met garantie van dergelijke producten.
Ik vermoed dat Samsung hoopt hiermee (steeds?) weg te komen.

Zeer slechte kwaliteit en niet bestaande service!
Komt bij Apple niet voor.

De oplossing

minimaal een gratis onderzoek naar de oorzaak van het defect.
Afhankelijk van het defect en de reparatiekosten moet een redelijke en billijke oplossing gevonden worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen