Klacht Samsung Electronics: Geen Tab3 gekregen bij aanschaf SMART LED TV,

Klachtnummer
# 56749
Gebruiker
siem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben eind december een smart LED TV van samsung gekocht (UE40F8000) bij BCC, waar we een Galaxy TAB 3 bij kado zouden krijgen.
Deze hebben we nog steeds niet ontvangen en na het versturen van diverse mails hebben we ook geen reactie mogen ontvangen.
Vandaar dat ik het op deze manier probeer en hoop dan wel een reactie te mogen vernemen.

De oplossing

Graag willen we alsnog de Galaxy TAB 3 ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer SiemonsWat vervelend om te horen dat u tot op heden de tablet cadeau bij aanschaf van een Smart TV niet ontvangen. Op basis van de door u beschikbaar gestelde gegevens hebben wij geen deelname aan de promotie kunnen achterhalen. Dit houdt in dat uw registratieformulier en de benodigde bij te voegen poststukken niet zijn ontvangen op ons verzamelpunt in Maastricht. Graag ontvangen wij de volgende bewijzen zodoende kunnen wij uw deelname in behandeling nemen: een kopie van het registratieformulier, een kopie van de aankoop bon en een kopie van de streepjescode of een fotokopie van de modelsticker. U kunt deze stukken met een begeleidend schrijven naar ons toe mailen naar samsung@consumercare.info. Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?