Klacht Samsung Electronics: Geen verbinding Samsung Kies

Klachtnummer
# 34277
Gebruiker
SannSunn
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb net een nieuwe telefoon, S3. Ik krijg geen verbinding met Kies (lite). Het toestel wordt wel gezien door mijn laptop, Kies probeert ook verbinding te maken maar er komt geen verbinding tot stand.
Alles wat hier staat reeds geprobeerd: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/42299-samsung-kies-verbindingsproblemen-galaxy-s-ii.html

Kies via wifi is geen optie omdat ik een back-up wil maken.

Ik heb deze klacht van meerdere mensen gehoord, staat veel over op google, nergens een goede oplossing.
Er wordt ook verwezen naar 'extra'/ 'hulpmiddelen' - 'stuurprogramma's installeren' die optie is er bij mij niet. Stuurprogramma's worden wel automatisch geïnstalleerd, zijn in orde.

Gewenste oplossing

Graag een update voor de software of duidelijke oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Tersteeg,Wij begrijpen uit uw bericht dat uw telefoon geen verbinding krijgt met Kies.
    Graag vernemen wij of u reeds hebt geprobeerd of dit op een andere PC ook voorkomt. Tevens horen wij graag of u reeds hebt geprobeerd om de "USB-fouten Opsporen" functie in te schakelen bij verbinding met Kies.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    SannSunn
    Datum
    Ik heb geen andere computer om het op te proberen.
    Ik zal het deze week nogmaals proberen en dan 'usb fouten opsporen' inschakelen
    Bedankt.
    Gr Sanne

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen