Klacht Samsung Electronics: Gegevens kwijt na update Kies 3

beste,

Na mijn S4 aan Kies te hangen kreeg ik de melding dat ik moest upgraden naar Kies 3.
Dit gedaan hebbende, blijkt mijn bibliotheek helemaal leeg te zijn?! Zowel foto's, video's als contacten ben ik nu kwijt. Ik kan in het menu nergens terugvinden waar ik mijn bibliotheek kan terughalen.

Uiteraard wil ik deze inhoud graag terug, waar kan ik deze recoveren?

Groet,

Geachte heer Bratuszewski,
    Wat vervelend om te horen dat u uw bestanden bent kwijtgeraakt. U kunt uw verloren bestanden herstellen als u in het bezit bent van een back-up bestand. Dit kunt u doen als u gaat naar uw apparaat > Back-up/herstellen > Gegevens herstellen. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Bjornus
    beste,ik wil geen backup maken van mijn telefoon, of herstellen.
    Mijn probleem is dat mijn data uit Kies verdwenen is na een update naar Kies3.
    Net voordat ik de update doorvoerde, heb ik de foto's en video's wel nog zien staan in de "oude" Kies versie.
    Hoe kan ik deze terughalen?Groet,
    Geachte heer Bratuszewski,
    Bij het installeren van de nieuwe KIES3, moet het mogelijk zijn om de back-up wat u voorheen op de oudere versie van KIES terug te plaatsen op uw toestel. Indien dit niet toegankelijk is via KIES, dan zijn de bestanden altijd nog terug te vinden waar u deze heeft laten opslaan. Deze instelling heeft u zelf geselecteerd bij de installatie van de software KIES.
    Wij adviseren u om dit na te kijken op uw computer.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Bjornus
    Beste,dank voor de tip. ik heb inderdaad mijn originele Kies met inhoud kunnen terugvinden. dus mijn foto's films en contacten heb ik kunnen recoveren.
    ik heb een bijkomende vraag: kan ik de inhoud van de "oude kies" exporteren naar Kies3? de oude kies kan ik niet meer gebruiken met mijn S4 en kies3 is leeg.
    Het zou prettig zijn als de inhoud te exporteren is naar de geüpdate kies-versie.Alvast bedankt voor de hulp,
    Geachte heer Bratuszewski,
    Het kan inderdaad kloppen dat de back-up van de vorige KIES niet zichtbaar is in de nieuwe versie van KIES3.
    Om de vorige back-up bestanden op te halen dient u uw toestel te verbinden met KIES3 en kiest u voor Back-up en herstellen. Vervolgens zal er een lijst tevoorschijn komen met de back-up bestanden die u met de vorige versie van KIES had gemaakt. Aan de hand van de modelcode en datum selecteert u welke back-up u wilt herstellen.
    Indien u nog andere vragen hebt, horen wij dit graag van u.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?