Klacht Samsung Electronics: geugenkaart

istanbul

Ik had samsung galaxy s4 gekocht op 03.06.2013.ik had mij al aangemeld voor geheugenkaart kaart .ik heb ook de actiecode. Maar ik krijg de geheugenkaart niet .het was maar tot 31.05.2013.
ik vind dat het niet kan.
ik wil graag oplossing

Ik wil de geheugenkaart .

Samsung Electronics Benelux
    Beste Istanbul,Vervelend dat u niet meer kan deelnemen aan de promotie.
    Bij het pre-registreren, is de duur van de promotie aan u gecommuniceerd.Hierbij sturen wij u de voorwaarden:
    http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s4-geheugenkaart-promotie/voorwaarden.htmlVertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Paul
    Samsung Webcare
    istanbul
    Ik ben totaal niet mee eens.ik heb mijn aangemeld. In het weekend was er geen toestel meer voorradig. Ik kon pas maandag ophalen. Nu wordt gezegd dat ik te laat ben.ik vind schandalig. Ik ga deze probleem bij radar .ik laat zeker niet hierbij.
    istanbul
    Ik ga ook met deze klacht naar consument bond.het is toch belachelijk. Wat kan je nog verzinnen om de geheugenkaart niet te geven.ik heb tot heden 6×samsung Smartphone gekocht voor mijn hele gezin. Dit is niet eerste keer van samsung actie.bij vorig actie hebben ze flapcover niet gegeven.de toestel was niet van NL ,maar was Engeland. Ik heb wel bij tele 2 gehaald.
    Samsung Electronics Benelux
    Beste Istanbul,U heeft de preregistratie voltooid voor 26 april, u bent destijds geïnformeerd over de einddatum van deze actie en heeft toen ruim een maand de tijd gehad om een Samsung Galaxy S4 aan te schaffen.
    Tevens is Samsung zoals vermeld in de voorwaarden:
    "niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van het Actiemodel bij uw verkooppunt"Met vriendelijke groet,
    Demba
    Samsung Webcare
    istanbul
    Oke,jullie willen niet meewerken. Ik wil graag het telefoon retourneren. Is dat mogelijk .? Dan ga ik ook abonnement opzeggen.jullie mogen uw telefoon en geheugenkaart houden.ik zou nooit meer iets van samsung kopen. Lekker ,,,,,,,,,, klantvriendelijk.ik had bij kruidvat een autocamera gekocht.op de site was verkeerd afgebeeld dat je iets bij krijgt.je kon in het kruidvat uitzoeken. Je krijgt de artikel zonder discussie. Kunt u de verschil zien.
    istanbul
    Vorige keer had ik flipcover gekocht voor €30 .de kwaliteit was niet goed .ik ben in Rijswijk ingeleverd zij hadden witte kleur niet .toen is de klacht doorgezet bij samsung bv. Benelux .zij hebben de klacht geaccepteerd. Zij hebben doorgezet bij de bedrijf ,die artikel geïmporteerd heeft.ik heb uiteindelijk €14.00 gekregen. (Dat was de inkoop prijs )de rest moest ik zelf betalen. De flipcover was originele flipcover van samsung.ik kan het bewijzen.dus ,mensen !denk goed erover!!!

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?