Klacht Samsung Electronics: glas front 3 x kapot glas front,ben het zo zat.

Klachtnummer
# 25096
Gebruiker
Fred Legrand
Datum
4 reacties

Details

De klacht

heb een s3 en de glas front is voor de derde keer in een jaar kapot gegaan , dit kost mij steeds 179.95..samsung beweerd dat de glas tegen een stootje kan nou ik heb hem geen een keer laten vallen volgens mij is het crystal glas op de s2 en s4 zit gorilla glas waarom niet op de s3?..ik vind dat het nu voor de derde keer gebeurt samsung nu een keer de probleem mag oplossen ,sorry maar ik ben op dit moment echt kwaad is al een duur toestel.heb hiervoor s2 gehad en diverse anderen maar geen een is ooit stuk gegaan

groet
fred Legrand

De oplossing

zou graag willen dat samsung nu een keer opdraait voor de kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Legrand,Zou u ons, via een privé-opmerking, van het IMEI-nummer van uw Galaxy S3 willen voorzien? Na ontvangst van het IMEI-nummer, zullen wij uw zaak nader bekijken.Paul
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Fred Legrand
    Datum
    Bedankt Pa
    heb de imei nr. in prive reactie geplaatst
    groet,
    Fred legrand
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Legrand,Wij hebben uw Imei-nummer in goede orde ontvangen, echter hebben wij geen reparaties kunnen terugvinden.De Galaxy S3 bevat Gorilla Glass, dit houdt in dat er minder zichtbare krassen op uw scherm te zien zullen zijn.Is het mogelijk dat u ons een reparatienummer van uw dealer overhandigt?Paul
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    Fred Legrand
    Datum
    dag Paul
    Helaas heb ik dit tot twee keer toe niet meer,dus zit niets anders op ik zal wel weer 180 euro moeten betalen voor een nieuwe front want ik kan niet veel langer met een gebarst glas trouwens dit komt vaker voor op de s3 pfff
    in ieder geval bedankt voor de reactie
    fred

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen