Klacht Samsung Electronics: Gratis Tab bij nieuwe Smart tv tot op heden nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 20256
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben begin december een nieuwe smart tv van samsung (46ES7000) aangeschaft.
Dit i.v.m de lopende actie van de gratis tab die je bij de tv zou krijgen.
Na alle formulieren te hebben opgestuurd naar Samsung, hebben wij op 19 Dec. 2012 een email ontvangen dat het juist was ontvangen en de tab binnen 5 dagen zou worden aangeboden bij PostNL. Pakket is door Samsung aangeboden bij PostNL en daar ook gesorteerd op 22 Dec. 2012 in het distributiecentrum. En dan houdt het op de tab is nooit bij ons thuis aangekomen. Volgens Track en Trace ligt dit nog steeds bij het distributiecentrum vanaf 22 dec?? Na een aantal keer contact te hebben opgenomen met PostNL bleek dat wij ons moesten wenden tot de verzender omdat die verantwoordelijk is en een onderzoek moet starten. Wij zijn nu een maand verder en worden door de helpdesk acties van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit word er contact met ons opgenomen, wij moeten bellen, onderzoek is 3 weken geleden gestart en zou 5 daqen duren.

De oplossing

De tab is verdwenen/gestolen bij PostNL dat weten wij allemaal. Hoe vervelend dit ook is voor Samsung, want het bedrijf heeft de tab wel degelijk verstuurd. Wij hebben recht op een tab, die overeenkomst zijn we met Samsung aangegaan en die overeenkomst is tot op heden niet nagekomen door Samsung. Wij nemen aan dat Samsung voor dit soort vervelende zaken met PostNL verzekerd is.Wij hebben namelijk een koopovereenkomst met Samsung en niet met PostNL! Dat Samsung de Tab over de post verstuurd is ook niet onze keuze. Kortom wij willen gewoon een nieuwe tab.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen