Klacht Samsung Electronics: Gratis tablet bij aankoop samsung televisie

Klachtnummer
# 34063
Gebruiker
LN
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In januari hebben wij een samsung tv gekocht met daarbij een gratis tablet. Door omstandigheden hebben wij de tablet niet op het postkantoor op kunnen halen. We hebben hier meerdere malen met Samsung contact over gehad. Zij hebben de tablet voor de tweede maal aangeboden. Maar na verschillende telefoontjes met de helpdesk bleek dat de tablet kwijt was geraakt. Het onderzoek tussen TNT en samsung zou max 8 weken duren. Na 8 weken had ik nog geen tablet.... Ik moest geduld hebben, maar ik wacht al vanaf januari......
Ik baal enorm van deze situatie. Wat kan ik nog doen?

De oplossing

Ik zou zsm mogelijk mijn samsung tablet willen. Verder baal ik ontzettend van de tijd, energie en al het bel geld wat het mij heeft gekost. (Ik ben meerdere keren 10 minuten in de wacht gezet.....)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw van der Steen,Wij zijn deze zaak nog voor u aan het uitzoeken, echter hebben wij op dit moment nog geen terugkoppeling voor u. Wij verwachten hier alsnog spoedig een antwoord op. Wij bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    LN
    Datum
    Beste Alex
    Bedankt voor de excuses.
    Graag zou ik meer duidelijkheid willen. Ik heb nu ongeveer 8 personen bij de helpdesk aan de telefoon gehad. De totale tijd ongeveer 2,5 uur. De ene collega ging het regelen en nam anders ontslag, de andere collega zou mij elke twee dagen informeren, de andere collega wist zeker dat het goed kwam......maar ik vind dat mijn jarige dochter van de maand mei nu wel erg lang moet wachten
    Hartelijke groeten

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen