Klacht Samsung Electronics: gratis tablet bij tv

warring

In januari een smart tv gekocht daarbij zou een gratis tablet zitten. formulier ingevuld,uitgeprint en opgestuurd. Afgelopen week nog een mail gestuurd of de tablets uberhaupt wel verstuurd gaan worden, want de klachtenregen liegt er niet om. Heb met leesbevestiging gestuurd. Gezien dat de mail wel gelezen is, maar antwoord word er niet gegeven. Zou graag willen weten wanneer wij de tablet kunnen gaan verwachten

Graag antwoord wanneer wij de tablet kunnen gaan verwachten

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer, mevrouw Warring,Bedankt voor uw vraag omtrent de status van uw deelname aan de Samsung promotie.Wij raden u aan om contact op te nemen met onze promotieafdeling. Zij zullen u de status van uw aanvraag mededelen.
    Zij zijn te benaderen via onderstaand link:
    http://helpdesk.acties.nu/Normaliter kunt u binnen 6-8 weken uw geschenk verwachten.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Paul Loku
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?