Klacht Samsung Electronics: Groene streep door scherm s6 edge wordt niet kosteloos gerepareerd

Dannyvoorthuis

Sinds een paar dagen heb ik een verticale groene streep door het scherm van mijn 1 jaar oude s6 edge. Ik ben hiermee naar het servicepunt in eindhoven gegaan om te vragen wat dit is. De medewerker zei dat dit een hardwarematig defect is een het scherm moet worden vervangen. Sinds een half jaar zit er ook een haarscheurtje in de glaslaag. Deze is er plotseling in gekomen. Ik denk zelf door het ontzettend warm worden van het toestel. Ik kan niet bewijzen dat Dit niet is gekomen door het laten vallen van het toestel. De medewerker zegt dat het mogelijk is dat de groene streep en gevolg is van het scheurtje en dat dit daarom niet onder de garantie valt. Nu heb ik een toestel van 700 e van een jaar oud die heel heet wordt, snel leegloopt met een onverklaarbaar scheurtje in het scherm., Een groene streep door het scherm en een GPS module die zeer onnauwkeurig is. Dit alles valt niet onder de garantie. Ik voel mij opgelicht met dit toestel en niet serieus genomen door Samsung.

Kosteloze reparatie van toestel. Maar door alle klachten lijkt mij een vervanging eerder aan de orde