Klacht Samsung Electronics: Herhaaldelijk kapot gaan van netbook np530

malienekip

Ruim anderhalf jaar geleden heb ik een Samsung Netbook np350 van aangeschaft bij de Media Markt te Zwolle.
Al na 3 weken werkte de muis niet meer en in de anderhalf jaar die hierop volgde is dit nog ongeveer 12/13 keer gebeurt, werkte 2 keer de verlichting van mijn beeldscherm niet meer, en 1 keer moest mijn beeldscherm compleet worden vervangen. Ik was al mijn programma's hierdoor kwijt, die ik opnieuw moest aanschaffen, en de back-up die van mijn bestanden kon worden gemaakt kwam voor mijn rekening.
Sinds kort werkt de batterij niet meer naar behoren. De Netbook kan van het ene op het andere moment van 50% stroom naar 0% gaan en valt daardoor uit.
Herhaaldelijk heb ik contact met jullie opgenomen maar Samsung is mij tot nu toe nog nergens in tegemoet gekomen. €800,- is veel geld, en ondertussen is hier ook de back-up, de nieuwe programma's, en zo'n 20 ritten van 25 km. En ik zou graag waar krijgen voor mijn geld.

Graag zou ik zien dat jullie mij tegemoet komen en mijn netbook vervangen. Ik ben student en heb dus elke dag mijn netbook nodig. Ik heb hem aangeschaft met het idee dat deze mijn hele studentenperiode mee kon gaan, vandaar ook dat ik er dit grote bedrag voor over had. Mijn eerste klacht kwam na krap 3 weken, het was 5 dagen nadat normaal gesproken je laptop vervangen wordt wanneer je terugkomt met een klacht. Sindsdien zit ik vast aan dit product dat me al veel tijd en geld gekost heeft.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?