Opgelost door Samsung Electronics: Herhaaldelijk uitvallen Galaxy S2

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 22883
Gebruiker
Benjamin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

4 jan 2013 Galaxy S2 simlock vrij nieuw gekocht bij Mediamarkt Almere. Eerste avond bleek dat de telefoon uit was toen ik hem uit mijn zak haalde. Nog geen apps geinstalleerd. Dacht mogelijk update met daarna een reboot. Kreeg het toestel niet meer aan. Door meer dan 8 sec de aan/uit knop en daarna 3 sec de zelfde knop in te drukken, ging het toestel pas weer aan. Volgende dag wederom telefoon uitgevallen. Batterij was nagenoeg vol, maar na opnieuw aanzetten bleek dat hij nog maar op 32% stond. Telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen. Geen apps geinstalleerd de eerste dagen. Bleek het niet aan te liggen, want de telefoon valt dagelijks uit en kan pas na een "8 sec" reset aangezet worden. Batterijniveau is dan altijd lager dan mogelijk kon zijn. Ik wilde toestel niet terug brengen omdat ik hem dan voor minimaal 4 weken kwijt ben. Daar koop ik geen nieuw toestel voor. Wilde ook nog wachten op Jellybean. Al ben ik niet zeker of dit de oplossing is. Wat kan ik doen?????

De oplossing

Ik hoor graag wat ik eventueel zelf kan doen om dit probleem te verhelpen. Als dit niet mogelijk is zonder hem terug te brengen, dan zou ik graag zien dat de telefoon binnen een redelijke termijn van twee weken wordt gerepareerd. Ik ben hiervoor bereid om rechtstreeks naar een Samsung service center te gaan. Ik wil gewoon echt niet 4 tot 6 weken mijn telefoon kwijt die nog niet eens 2 maanden, nieuw aangeschaft in mijn bezit is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste heer Heitmans,Vanaf vandaag is de update naar Jelly bean beschikbaar. Zou u uw telefoon naar Android Jelly Bean willen updaten?Paul
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Benjamin
    Datum
    Bedankt voot uw reactie.
    Wat overigens opvallend is, dat sinds ik mijn mtv-mobile simkaart sinds 28 februari jl heb vervangen voor een Simyo simkaart, de telefoon nog niet iss uitgeschakeld. Kan toeval zijn, want ik heb eerder een paar dagen achter gehad dat hij niet uit viel. Ik ga het toestel direct updaten. Als het over twee weken nog geen enkele keer is uitgevallen, kan ik er van uit gaan dat het probleem is opgelost. Ik zal dit hier laten weten.
    mvg,
  3. Auteur
    Benjamin
    Datum
    Iets wat late reactie, aangezien het probleem met de update verholpen was en ik dit was vergeten te melden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benjamin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen