Klacht Samsung Electronics: Hoge onkosten wegen onduidelijkheid over valschade welk niet van toepassing is op reparatiesite samsung

Klachtnummer
# 171010
Gebruiker
quincyflu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Indien expliciet op de site of reparatiepagina vermeld had gestaan dat bij externe schade (camera) los van val- of druk schade het toestel buiten de garantie zou vallen had ik het toestel niet opgestuurd. Echter stond dit niet duidelijk vermeld en heb ik het toestel toch opgestuurd omdat ik dacht dat het toestel wel binnen de garantie viel. Voordat ik de telefoon ter reparatie had opgestuurd heb ik bij meerdere officiële telefoonreparateurs offertes aangevraagd hoeveel de kosten zouden bedragen waarop ik offertes heb ontvangen voor het plaatsen van een nieuwe batterij met een gemiddelde van totaal 70 euro incl. personeelskosten. Een nieuwe batterij zelf kost 29,95

Ik dien een klacht in tegen de keuze om of 314,01 te betaling ter reparatie of het toestel retour te sturen voor 50,82. Indien het bovengenoemde duidelijk op de site vermeld had ik het toestel niet opgestuurd en voor het bedrag van 50,82 het toestel kunnen laten repareren.

Met vriendelijke groet.



De oplossing

Een compensatie in de onkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen