Klacht Samsung Electronics: Jaar lang gratis Netflix actie

Klachtnummer
# 75004
Gebruiker
J. Schilder
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op zaterdag 01-02-2014 bij de Mediamarkt in Hoorn een Samsung LED tv (LED TV 6640 class) gekocht. Dit met de aanbeveling: prima tv met nu ook nog eens een jaarlang gratis Netflix. Wij gaven op dat moment aan dat het nog wel een tijdje duurde voordat we in ons nieuwe huis konden. En we vroegen ons af of dat invloed had op deze Netflix aanbieding. Verkoper gaf aan dat dit geen invloed had en dat we bij het ophangen van de tv ons bij Netflix konden inschrijven om vervolgens vanaf die datum heerlijk van een jaar Netflix te kunnen genieten. Zo gezegd, zo gedaan. Echter bij het aanmelden op Netflix voor een jaarlang gratis Netflix kijken gaat niet zo soepel. Wij krijgen namelijk nu het bericht dat we voor februari 2014 ons bij Netflix hadden moeten inschrijven om dit gerealiseerd te krijgen. Echter staat op de verpakking nergens de verwijzing naar de actievoorwaarden. Waardoor wij van mening zijn dat we nog steeds recht op deze actie hebben. Samsung wil hier niet aan meewerken

De oplossing

Het geldbedrag ter waarde van de actie 95 EUR retour of een promotie code om alsnog voor 1 jaar gratis Netflix in te schrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Jasper,Wat vervelend om te horen dat u verkeerd bent ingelicht door uw verkoper. Al onze acties zijn, zoals aangegeven in de voorwaarden van de promotie, gebonden aan een bepaalde actieperiode en deze zijn helaas bindend. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw verkoper. Wellicht kan deze nog iets voor u betekenen. Wij horen graag of dit lukt.Groet Laura,
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    J. Schilder
    Datum
    Beste Laura,Bedankt voor uw reactie. Helaas kunnen ze bij de Mediamarkt niets voor ons betekenen. Wij begrijpen dat jullie bij Samsung met bindende actie voorwaarden werken. Echter moet er op de verpakking dan wel een verwijzing naar de actie voorwaarden zijn. Dit is niet het geval. Er staat alleen een link naar de site van Samsung maar zonder vermelding: Kijk voor de actie voorwaarden naar de volgende link. Dus zonder deze verwijzing ben ik van mening dat we alsnog recht op de actie hebben

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen