Klacht Samsung Electronics: Kabelbreuk in oplader smart watch van 7 maanden oud, maar geen garantie meer.

Klachtnummer
# 522429
Gebruiker
K.M. Chow
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Samsung Galaxy Watch gekocht vorig jaar juli. Nu zag mijn man dat er een kabelbreuk was in mijn oplader, terwijl ik die altijd netjes in de charger heb liggen en op mijn nachtkastje. Ik heb hem teruggestuurd, maar ze zeggen dat er geen garantie meer op zit en dat ik dan maar een nieuwe moet kopen.

De oplossing

Een nieuwe oplader sturen, zodat ik mijn smart watch weer normaal kan opladen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen