Klacht Samsung Electronics: kan geen bestanden wijzigen en verwijderen

Hallo,

Sinds enkele weken kan ik niet gewoon meer files (vnl mp3 files) verwijderen en bewerken op de sd-kaart (32Gb) in mijn samsung galaxy sii.
De bestanden krijg op de pc een schrijfbeveiliging, waardoor ik ze ook op die manier niet kan verwijderen.
Ik heb de kaart al een keer in de telefoon geformatteerd om eventuele verkeerde instellingen weg te halen. Kost een hoop tijd om te beluisteren bestanden weer terug te zetten, maar het probleem keert terug.

methode of instelling krijgen die bewerken/verwijderen mogelijk maakt.

Jofel
    Toevoeging: na resetten van het toestel zelfde probleem.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Mensink,Wij begrijpen uit uw klachtomschrijving dat u problemen ervaart met uw Galaxy S2 Plus, u geeft aan dat u sinds een aantal weken uw bestanden, die zich bevinden op een SD kaart, niet meer kunt wijzigen of verwijderen. Indien het nog niet gebeurd, raden wij u aan de SD ook via uw computer te formatteren naar FAT32. Ook vernemen wij graag of het euvel zich ook voor doet met een andere SD kaart. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Jofel
    De kaart is weer geformatteerd, diverse bestanden geplaatst.
    Na verwijderen van toestel en later weer aansluiten kan niet meer geplaatst en verwijderd worden. Niet vanaf de pc en niet vanaf het toestel.
    Ik heb dit probleem ook eerder met een andere kaart gehad.Op internet lees ik over nieuwe zgn beschermende maatregelen van de firmware die schrijven van/naar sd-kaarten belemmert. Klopt dat? Ik hoop het niet want ik wil gewoon vrij over mijn eigen data beschikken.
    Samsung Electronics Benelux
    Hallo,Heb je al geprobeerd om je SD kaart uit de telefoon te halen en in de computer te stoppen. Als ik het goed begrijp heb je nu alleen je telefoon op je computer aangesloten en geprobeerd de SD kaart te benaderen. Als de SD kaart rechtstreeks op je computer is aangesloten, nogmaals formatteren naar FAT32.
    Wij horen graag of dit gewerkt heeft.
    Jaime

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?