Klacht Samsung Electronics: Kapotte batterij Galaxy S3

Klachtnummer
# 87567
Gebruiker
evyruers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste meneer/mevrouw,
Ik heb al 1,5 jaar een Samsung Galaxy S3. Sinds een paar maanden loopt de mobiel erg snel leeg, terwijl ik hem niet veel gebruik. Ik heb al een nieuwe batterij en nieuwe oplader geprobeerd en alle energiebesparende functies zoals scherm minder fel, GPS uit etc. Sinds afgelopen maand laadt hij zelfs binnen 8 uur maar 40% op, terwijl hij helemaal uit staat! Ik heb gelezen dat dit een veel voorkomend probleem is bij de Galaxy S3
Is dit probleem op te lossen? Zo ja, hoe? En zo nee, hoeveel zijn de kosten om hem op te sturen en te laten maken of eventueel een nieuwe te krijgen?
Alvast bedankt,
Evy

Gewenste oplossing

Mijn abonnement loopt nog een half jaar, dus ik zou het fijn vinden om dat halve jaar gewoon mijn Galaxy S3 te gebruiken terwijl de batterij niet meer zo snel leeg gaat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen