Klacht Samsung Electronics: kapotte koelvries combinatie

Klachtnummer
# 66941
Gebruiker
jurrit
Datum
3 reacties

Details

De klacht

in maand 5 2012 een koelkast van samsung gekocht,na een paar dagen al omgeruild door samsung ivm niet koelen,
koelkast 2 koelde ook niet goed dus nogmaals omgeruild door samsung.
koelkast nr 3 heeft 2 jaar en een maand prima gefuncioneerd,maar koeld nu ook weer niet meer.
nu 3,5 week verder en vele telefoontjes naar de klantenservice,komen ze met de oplossing dat ik de koelkast kan reparen voor 151,25 euro .
ik ben hier niet mee akkoord gegaan omdat ik het nogal een hoge rekening vind op een koelkast van 2 jaar oud. maar ze schepen me af met of ik blijf met een kapotte koelkast zitten of ik moet die 151,25 euro betalen
dit vind ik totaal geen service,en het personeel is brutaal aan de telefoon vooral vanavond. 08-07-2014
ik heb al enorm veel eten moeten weggooien omdat mn koelkast het niet werkt,wie gaat dat vergoeden??

De oplossing

ik wil dat of mn koelkast gemaakt word voor een aanzienelijk lager bedrag dan 151,25.
of ze komen de koelkast maar op halen en geven ze me de helft van het aankoopbedrag terug ik heb er 450 euro voor betaald dat komt neer op terugave van 225 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer van der Zwaan,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat uw koelkast defect is en dat er kosten in rekening word gebracht om deze te repareren. Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind, waarvoor onze excuses voor het ongemak.
    Op onze witgoed producten bieden wij standaard 2 jaar fabrieksgarantie waarbij technische gebreken kosteloos worden gerepareerd. Bij u is de fabrieksgarantie verlopen, wat wij uiteraard betreuren. Inmiddels is u ook bekend welke kosten er in rekening worden gebracht om uw koelkast te repareren zodat u deze weer als voorheen kunt gebruiken. Het genoemde bedrag is uit coulance berekend voor u als klant zodat wij u buiten de fabrieksgarantie tegemoet kunnen komen in de kosten.
    Wij hebben uit uw klacht ook begrepen dat u een verzoek hebt om de kosten te reduceren of de helft van het aankoopbedrag te retourneren. Wij moeten u helaas teleurstellen, wij kunnen helaas niets doen aan de kosten, deze zijn al vastgesteld en zullen niet worden verlaagd. Ook het verzoek om de helft van het aankoopbedrag te retourneren kunnen wij helaas niet honoreren.
    Wij bieden u graag een reparatie, dit uiteraard tegen de genoemde kosten welke bij u bekend is. Indien u liever een andere oplossing wenst, adviseren wij u om hiervoor contact op te nemen met uw verkoper.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    jurrit
    Datum
    nee ,dit is dus niet de service die je verwacht van samsung
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer van der Zwaan,
    Wederom onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind. Wij bieden u graag een reparatie aan tegen kosten welke inmiddels bij u bekend is. Indien u een reparatie wil laten uitvoeren adviseren wij u contact met ons op te nemen of dit te melden bij uw verkoper.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen