Klacht Samsung Electronics: Kapotte televisie

Klachtnummer
# 296890
Gebruiker
Loekitattoo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, in december 2014 een Samsung tv ue46eh5300wxxn gekocht. Binnen het garantietermijn een kapot beeldscherm. Deze is netjes kosteloos vervangen. Dit was in 2016. Nu is dit nieuwe beeldscherm wederom kapot, maar nu geen garantie meer. Het kan worden gerepareerd voor €193,50 met coulance van samsung. Diverse malen contact gehad met Samsung. Maar doen voor de rest niets. Op de site van UNETO VNI staat dat ik van dit toestel een levensduurverwachting mag hebben van 48 maanden. Maar binnen 40 maanden 2 beeldschermen vind ik toch niet normaal. Helaas laten ze van samsung mij weten dat op het 2e beeldscherm maar 90 dagen garantie zat. Ik vind dit allemaal heel vreemd.

De oplossing

Een kosteloze vervanging van het beeldscherm, of korting op een nieuwe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen