Klacht Samsung Electronics: Klacht niet verholpen nadat er al 2 keer een monteur langs is geweest

Rotbedrijf

Samsung Ecobubble van 2,5 jr oud ging niet meer centrifugeren en als die het even deed dan met veel lawaai. Samsung gebeld om een oplossing. Monteur zei dat die niet stabiel was neergezet. (dus wel). Monteur weg na een instelling in de pootjes. Nog steeds dezelfde klacht. Opnieuw een monteur gekomen en zei dat de printplaat vervangen moest worden. Kosten € 186,-. Monteur weg en wij wassen. Ging totaal mis. Bij centrifugeren ratelde de wasmachine, gaf een fluitend geluid en ging de hele badkamer door. (Hier heb ik filmpjes met geluid van) Ik heb inmiddels een andere wasmachine gekocht en gebeld met Samsung om teruggave van de kosten van de printplaat. Samsung geeft hier geen gehoor aan. De winkel waar ik het bij gekocht heb heeft mij uitstekend geholpen en een regeling weten te treffen met de nieuwe wasmachine. Maar het gaat om de kosten van de printplaat waar ik garantie op heb. Want daar lag het dus ook niet aan.

De totale kosten van de printplaat terug

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?