Klacht Samsung Electronics: Klacht promotie cashback actie bedrag niet ontvangen

Sanja88

Ik heb in augustus een addwash wasmachine van samsung gekocht met promotie van €200,- cashback. Na ontvangst wasmachine en registratie op de website heb ik op 28-08-2017 van samsung een email ontvangen dat het bedrag binnen 6 weken op mijn rekening gestort zou worden.

We zijn nu inmiddels 12 weken verder en heb nog niks ontvangen. Diverse keren gemaild en gebeld maar krijg constant dezelfde antwoord: er is vertraging, u moet wachten. Ze konden geen indicatie geven wanneer ik het dan wel zou ontvangen.

Als ik dit had geweten had ik deze wasmachine nooit aangeschaft en zal zeker in de toekomst nooit meer Samsung producten aanschaffen want hun service is ronduit belachelijk. Ze houden mij totaal niet op de hoogte over de vertraging en het geld heb ik nog steeds niet ontvangen.

Z.s.m alsnog het bedrag ontvangen waar ik recht op heb of tenminste een indicatie wanneer ik deze kan verwachten

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?