Klacht Samsung Electronics: KLACHT VERVALLEN GARANTIE

Klachtnummer
# 100403
Gebruiker
guman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

IK HEB IN JANUARI 2014 EEN SAMSUNG GALAXY NOTE 3 GEKREGEN (GEKOCHT) BIJ MIJN 2 JARIG ABONNEMENT. EEN PAAR MAANDEN GELEDEN KREEG IK SPONTAAN EEN BARST IN MIJN SCHERM. HET ZIT AAN DE BINNENKANT. DIT AANGEKAART BIJ SAMSUNG MAAR DE BEWIJSLAST LIGT BIJ MIJ. DUS SAMSUNG WIMPELT MIJ AF. WAT EEN SERVICE ZEG. NU IS MIJN LICHTSENSOR KAPOT, MAAR OMDAT ER EEN BARST ZIT IS ALLE GARANTIE VERVALLEN. BEN DIEP TELEURGESTELD IN SAMSUNG. DACHT DAT SAMSUNG GOEDE SERVIVE GAF MAAR NA KOOP HEB HOEF JE NIKS MEER TE VERWACHTEN. IK BEN EEN LIEFHEBBER VAN SAMSUNG, HEB BIJNA ALLES VAN SAMSUNG THUIS, MAAR KRIJG NU WEL EEN RAAR GEVOEL.

Gewenste oplossing

WIL GRAAG ALLE GARANTIE BEHOUDEN EN HOOP DAT SAMSUNG ENIGE COULANCE GEEFT DOOR MIJN SCHERM EN LICHTSENSOR TE VERGOEDEN.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    guman
    Datum
    De reactie van Samsung laat wel lang op zich wachten. Dat is ook niet erg klantvriendelijk. Ben diep teleurgesteld.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen