Opgelost door Samsung Electronics: Klant misleiding

andrevanden@berge.speedxs.nl

Ik heb een 3D Blu-ray speler van samsung gekocht bij de mediaMarkt, bij deze aankoop werd mij een cadeau beloofd T.W.V. € 49,95 (Fast & the Furious 1 t/m 5 Blu-ray box).
Ik heb alles netjes opgestuurd, en heel lang niets gehoord, na wat heen en weer gemail met samsung@consumercare.info, is er wat mis gegaan met een onjuiste streepjescode (beetje vreemd, is 3x hetzelfde opgestuurd 1x origineel 2x kopie van origineel). Nu is de actie voorbij, en ik krijg alleen een excuus.

Alsnog toezending van de beloofde Fast & the Furious 1 t/m 5 Blu-ray box, anders vervangend cadeau anders € 49,95 overmaken op mijn bankrekening.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van den Berge,Wij zijn dit voor u aan het uitzoeken.Met vriendelijke groeten,Alex
    Geachte heer Van Den Berge,
    Wij hebben u zojuist een e-mail verstuurd, wij verzoeken u vriendelijk hierop te antwoorden.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Beste Jaime,
    Zojuist heb ik je e-mail gelezen en beantwoord, succes met de afhandeling.
    André
    Graag gedaan.
    Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, horen wij dit graag van u.Met vriendelijke groeten,
    andrevanden@berge.speedxs.nl
    Alles lijkt goed te komen, zojuist een mail ontvangen met de tekst "Samsung Electronics Benelux wil graag een voorstel doen om je klacht op te lossen". Ik sta helemaal open voor alternatieven (no problemo). Ik wacht met spanning het voorstel af, alvorens ik kan melden hoe de klacht is afgehandeld.
    "Samsung Electronics Benelux" succes
    Geachte heer van den Berge,
    Er is zojuist een e-mail naar u verstuurd.
    Wij verzoeken u vriendelijk om hierop te reageren, en de stukken aan te leveren die als bewijs nodig zijn om uw deelname aan onze actie te bekrachtigen.
    Graag hierop reageren.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Beste Samsung,
    Foto gemaakt van Blu-ray speler, en deze naar Samsung gemaild.
    Inmiddels een reactie gehad dat de foto is ontvangen door Samsung, het balletje ligt wederom bij jullie, succes maar weer.Vriendelijke groeten,
    Geachte heer van den Berge,
    Wij hebben uw klacht nog in behandeling en wachten spoedig een reactie af van onze actieafdeling omtrent uw deelname aan onze actie.
    Zodra wij meer weten, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt.
    Beste Imran,
    Geduld heb ik nog wel (ook al heb ik de Blu-ray speler in mei 2013 aangeschaft), in mijn geval had eerder een kind als een promotie-cadeau van Samsung. Maar wederom succes maar weer.
    Geachte van den Berge,
    Onze actieafdeling heeft middels een e-mail contact met u gezocht omtrent uw deelname aan de promotie.
    Vriendelijk verzoeken wij u om hierop te reageren.
    Beste Imran,
    Is jullie actieafdeling nog steeds contact aan het zoeken met mij, ik heb helaas nog niets in mijn mailbox mogen ontvangen. Misschien kan jij ze dan mijn juiste e-mail adres doorgeven. Succes maar weer.
    André
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van den Berge,Excuses voor de late reactie.Ik heb onze actieafdeling benaderd om u nogmaals te benaderen.Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer van den Berge,Zojuist heb ik van onze actieafdeling vernomen dat er een bestelling is geplaatst en dat u de dvd binnen 2 weken in huis zult hebben. Hierover hebt u op 11 maart via een e-mail een bevestiging van ontvangen.Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    Beste Samsung WebCare,
    Gaat het uiteindelijk toch goedkomen, iedereen bedankt voor de inzet (in het bijzonder Imran, die naam kwam ik heel vaak tegen), ik heb vandaag de verlossende mail ontvangen.
    Kan ik me eindelijk weer positief uitlaten over Samsung.
    Ik zal aan jullie denken als ik de films ga bekijken met een trog popcorn en een emmer cola.
    André van den Berge
    P.S. ook KLACHTENKOMPAS.nl bedankt voor het oplossen van deze klacht

andrevanden@berge.speedxs.nl

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?