Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Samsung Electronics: Klant misleiding
Details
De klacht
Ik heb een 3D Blu-ray speler van samsung gekocht bij de mediaMarkt, bij deze aankoop werd mij een cadeau beloofd T.W.V. € 49,95 (Fast & the Furious 1 t/m 5 Blu-ray box).Ik heb alles netjes opgestuurd, en heel lang niets gehoord, na wat heen en weer gemail met samsung@consumercare.info, is er wat mis gegaan met een onjuiste streepjescode (beetje vreemd, is 3x hetzelfde opgestuurd 1x origineel 2x kopie van origineel). Nu is de actie voorbij, en ik krijg alleen een excuus.
De oplossing
Alsnog toezending van de beloofde Fast & the Furious 1 t/m 5 Blu-ray box, anders vervangend cadeau anders € 49,95 overmaken op mijn bankrekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.