Klacht Samsung Electronics: Klantvriendelijk is nog niet doorgedrongen bij Samsung, misleidende reclame

Klachtnummer
# 252200
Gebruiker
Hardevel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de aankoop van een Samsung S7 Edge is er een VR bril toegezegd (gratis)
Er wordt niet bijgezegd dat deze aan een actie periode is gebonden. Toestel aangeschaft bij Samsung Experience in Apeldoorn, deze hebben het ook niet verteld. Op de factuur staat ook geen beperkende periode
Samsung zegt nu jammer, u bent te laat. Ook het contactcenter blijft op dezelfde manier reageren.

De oplossing

Alsnog de toegezegde VR Bril krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen